L'IEO 34 comunica sus las manifestacions ligadas a la lenga e a la cultura occitana organizadas del divendres 13 al dijòus 19 de març de 2020 dins lor parçan.

Dissabte 14 de març, a partir de 14h30, estagi de danças gasconas amb Danièla Patoiseau e los Dançaires dau Clapàs, propausat per lo cercle occitan dau Clapàs. Ostal Jaume d’Aragon, 117 carrièra dels Estats Generals, Montpelhièr (34).

Dimenge 15 de març a 16h45, espectacle #Cocut Too, quand lo Cocut fa omenatge a las Femnas. Cançons, video Diga Jacon / Dis-moi Jacou, exposicion sus los instruments de musica ancians, piano. Sala de La Passerelle, avenguda de l’Occitania, Jacon, (Jacou) (34).

Demai tornan rapelar que lo 16 de març de 1244 morissián 220 catars sul lenhièr de Montsegur... A l’endrech que siaguèron cremats se pòt legir sus una pèira quilhada : « Als catars, als martirs del pur amor crestian. »

« La beutat se n’anèt amb la blanca colomba en guidant las armas puras cap al cèl. E subre ton prat cremat non i a que cendre e posca. » (Griselda Lozano).


Pedagogia : 'Enfanças'

En 2012 lo Centre Regional de Documentacion Pedagogica (CRDP) de l'acadèmia de Montpelhièr publicava un document a destinacion dels joves lectors Enfanças.

Paulin Courtial : L'occitan conven perfièchament al ròck

CXK

En junh de 2022 Paulin Courtial èra en concèrt a Tolosa dins son numèro 89, lo jornal de la comuna, À Toulouse, presentava lo cantaire.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Sul libre 'S.T.O' de Régine Hugounenq

sto

En 2019 sortissiá lo libre S.T.O - Lo tust de tres letras de Régine Hugounenq. En novembre la revista de la metropòli de Montpelhièr ne fasiá la presentacion.

Critica del libre de Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica de Maria-Clara Viguièr del libre Bestiari, aubres, vinhas.