Un article del jornal Atout Tarn - Numèro 98 - Decembre de 2013 e genièr de 2014 :

Bibliotèca despartamentala de Tarn l’occitan fa sa mala !

En partenariat amb la Mission occitana del Conselh general, la Bibliotèca Despartamentala de Tarn (BDT) ven de crear quatre malas pedagogicas que caduna clau un quarantenat de documents multimèdias sul patrimòni occitan. Fachas per rendre l’occitan accessible a cada Tarnés e ajudar los ensenhaires e intervenents pedagogics, las malas se son montadas per nivèl de coneissença :

  • « Descobèrta de l’Occitan » : per tot public
  • « L’Occitan a l’escòla » : pels ensenhaires e escolans del primari en prioritat
  • « L’Occitan pels collegians » : pels escolans e professors de collègis en prioritat
  • « Per aprigondir l’Occitan » : per tot public amb de libres pels iniciats

CD e DVD musicals e artistics, libres istorics, economics e culturals, romans, BD, diccionaris, metòdes d’aprendissatge lingüistic e documentaris garnisson las malas que fan mòstra de la modernitat e del vam de la creacion occitana a mai rendon omenatge a las òbras màgers de la literatura occitana.

Las malas son mesas a dispausicion del malhum despartamental de las bibliotècas. Prioritarament per las estructuras collectivas (escòlas, collègis, associacions culturalas e socialas...), las malas seràn accessiblas en demandant a la bibliotèca de vòstra comuna que se cargarà de ne far reservacion a la BDT. Las malas atanben se pòdon metre a dispausicion dels usatgièrs de la bibliotèca dins lo cadre d’animacions.


Peticion contra la fin de l'Estivada de Rodés : Gardarem l'Estivada

Gardarem l'Estivada

Après las anóncias del conse de Rodés, Christian Teyssèdre, al subjècte de las animacions estivalas previstas per la vila, que preveson la desaparicion de l'Estivada coma manifestacion culturala occitana, un collectiu s'organiza per son manteniment.

Enric Pascal de Ròcaguda

Enric Pascal de Ròcaguda

Dins lo corrièr dels lectors de La Setmana en febrièr de 2013 Ramon Ginolhac tornava sus l'òbra d'Enric Pascal de Ròcaguda.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Totèm : l'agaça d'Abelhan

agaça

En 2017 sortiguèt la revista Los rocaires numèro 2 amb de contes suls animals totemics.

Occitània en qualques mots

Detalh de la cobèrta 'L'Occitanie en 48 mots' d'Herve Terral

En 2014 sortissiá lo libre L'Occitanie en 48 mots d'Hervé Terral.