Los 24 e 25 de mai de 2024, un collectiu d’associacions, l’ALCOC (Associacion per la lenga e la cultura occitanas), Associacion A. Perbòsc IEO 82 (Institut d’estudis occitans) e ÒC-BI (Associacion pel bilingüisme francés-occitan dins l’ensenhament public), amb l’ajuda de la comuna de Lafrancesa, organiza dos desfisses per la lenga e la cultura occitanas :

  • vint-e-quatre oras de corsa al torn del lac de Lafrancesa, lo divendres 24 de mai a partir de 18h ;
  • dotze oras de dança e musica occitanas, lo dissabte 25 de mai a partir de 10h30.

Las dotze oras de dança s’acabaràn amb M’Braia.

Desfís dança, Lafrancesa, 2024


Sul libre de Régine Lacroix-Neuberth 'Le Théatricule et le caleçon d'écailles'

Le Théatricule et le caleçon d'écailles

Critica de Robèrt Lafont del libre Le Théatricule et le caleçon d'écailles.

Andreu Nin : La revolucion d'octòbre e la question nacionala

Detalh d'una medalha datant del temps de l'URSS

En 1935 sortissiá lo libre Els moviments d'emancipació nacional d'Andreu Nin (1892-1937). Aquí çai-jos una seleccion de son tèxt.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Robèrt Lafont : critica del libre de Renat Nelli 'Le Roman de Flamenca' (1966)

Roman de Flamenca - Nelli

En 1966, Renat Nelli publicava lo libre Le Roman de Flamenca. Robèrt Lafont dins la revista Viure numèro 6 ne fasiá la critica.

Istòria : correspondéncia entre Marius e Elisa Coutarel

Carta postala

La comuna de Montpelhièr valoriza la correspondéncia entre Marius e Elisa Coutarel.