Lo CAOC, Centre d'Afrairament Occitano Catalan, organiza al mes de març de 2020 un cors sus las dònas que luchèran per la defença de la lenga e de la cultura occitana.

Lo cors serà assegurat per Jaume Figueras Trull.

Los 5 de març, 12 de març, 19 de març, 26 de març tornarà sus aquelas femnas que al cors dels sègles participèran a la constitucion del patrimòni literari occitan.

Un viatge que nos menarà de l'Edat Mejana a l'epòca modèrna.

[ligam CAOC]


Critica del libre de Glaudi barsòtti : 'La tèrra deis autres'

Illustracion 'La tèrra deis autres'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica del libre de Glaudi barsòtti : La tèrra deis autres.

Totèm : lo camèl de Besièrs

Camèl de Besièrs

En 2017 sortiguèt la revista Los rocaires numèro 2 amb de contes suls animals totemics.

Ajuda militara a Ucraina : Caesars e missils AASM

Missil AASM

Lo 18 de genièr de 2024 lo ministre de la defensa francés Sébastien Lecornu anoncièt un cèrt nombre de mesuras per ajudar Ucraina dins sa lucha contra l'occupant rus.

Venècia : extrach del roman 'Mièja-Gauta'

Masqueta

Extrach del roman Mièja-Gauta de Max Roqueta paregut en 2010 a las edicions Trabucaire.

Sul libre 'S.T.O' de Régine Hugounenq

sto

En 2019 sortissiá lo libre S.T.O - Lo tust de tres letras de Régine Hugounenq. En novembre la revista de la metropòli de Montpelhièr ne fasiá la presentacion.