Lo CAOC, Centre d'Afrairament Occitano Catalan, organiza al mes de març de 2020 un cors sus las dònas que luchèran per la defença de la lenga e de la cultura occitana.

Lo cors serà assegurat per Jaume Figueras Trull.

Los 5 de març, 12 de març, 19 de març, 26 de març tornarà sus aquelas femnas que al cors dels sègles participèran a la constitucion del patrimòni literari occitan.

Un viatge que nos menarà de l'Edat Mejana a l'epòca modèrna.

[ligam CAOC]


Vidèo : per una Fòrça culturala occitana

Per una fòrça culturala occitana

Collòqui del 25/11/17 a Narbona Region Occitània : per una fòrça culturala occitana. Las vidèos.

Paulin Courtial : L'occitan conven perfièchament al ròck

CXK

En junh de 2022 Paulin Courtial èra en concèrt a Tolosa dins son numèro 89, lo jornal de la comuna, À Toulouse, presentava lo cantaire.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Punt de vista de Jacme de Cabanas sul diccionari de Cantalausa (2002)

diccionari Cantalausa

En 2002 alara que Cantalausa acabava los sieu diccionari, Jacme de Cabanas li donava son punt de vista.

Frederic Mistral sus Victor Gelu (1886)

Victor Gelu

En 1886 sortissiá en dos volums las òbras complètas de Victor Gelu amb un prefaci de Frederic Mistral.