Dissabte 02 d’abrial de 2016 : 14h30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005 París), Pèire Martial, Mèstre d'òbra del Felibritge, parlarà de Justin Germain Casimir de Selves (1848-1934), lengadocian, òme politic, ministre, president del Senat de 1924 a 1927 pendent la IIIena republica, prefècte de la Seine e cònsol de París.

Dissabte 21 de mai de 2016 : fèsta parisenca de Santa Estela. Nos tornarem trobar a 11h30 al pè de l’estatua de Dòna Clamença (Clémence Isaure), en l’onor dels Jòcs florals de Tolosa, al jardin de Luxemborg. Vos esperam totes amb las vòstras poesias. Cadun pòt venir legir los tèxtes que li agradan e charrar en lenga nòstra. A 12h30, repais de l’amistat dins un restaurant del barri pels amics qu’o voldràn. A 14h30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005 París), Daniel Viargues nos presentarà l'istòria de la grafia classica de l'occitan.

Del 3 al 5 de junh de 2016 : Felibrejada annadièra de la vila de Cèus e del Felibritge parisenc.

Dissabte 4 de junh de 2016 : dins l’après-dinnada, conferéncia subre la literatura miègjornala en francés.

Dimenge 5 de junh de 2016 : a partir de 9h15, messa en occitan celebrada per l’abat majoral Jòrdi Passerat ; ceremònia al Jardin dels Felibres, en preséncia del Capolièr del Felibritge, Jacques Mouttet, e remesa dels prèmis dels Jòcs florals literaris de lenga d'òc de la vila de Cèus ; passacarrièra ; vin d’onor e remesa de medalhas de Florian ; repais ; espectacle amb lo grop de Domitille Vigneron, Flor Enversa, que serà seguit d'un balèti ; romievatge subre las tombas de Florian (cròs novèl), Josèp Loubet, refondator dels Amics de la lenga d’òc e de Leon Ancelly.


Sus l'òbra de René Girard

Adoration de l’Agneau de Dieu, Van Eyck, 1432

Un tèxt de la revista Aicí e ara numèro 3 (1979).

Loís Alibèrt : Renaissença catalana e Renaissença occitana (1933)

Loís Alibèrt e Pompeu Fabra en 1933

Un tèxt de Loís Alibert publicat dins la revista Oc numèro 10-11 de 1933.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Istòria : 1065, assemblada de Tologes

Enluminure

Un article de la revista Viure numèro 3, 1965.

Lei santons de Provença

Sus los santons de provença, un article de la revista del conselh general de las Bocas de Ròse, Accent de Provence, numèro 263, novembre e decembre de 2016.