Laurenç Alibert sostendrà la siá tèsi de doctorat sus la comparason del roman de Jaufré (òbra occitana de l'edat mejana) amb las legendas nartas dels Ossètas a l'universitat de Montpelhièr-3 lo 10 de decembre de 2011 a 14:30 ligam universitat de Montpelhièr


Temps de castanhas, temps de Totsants...

Aliment emblematic dels païses occitans, la castanha.

Joan Jaurés : educacion populara e lengas (1911)

Joan Jaurés

Lo 15 d'agost de 1911 dins La dépêche du Midi èra publicat un article de Joan Jaurés. Tornava aquí sus la lenga occitana que parlava correntament.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Florian Vernet : presentacion de la tresena edicion del 'Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne'

Vinha

En 2020 sortissiá a las Premsas Universitària de La Mediteranèa (PULM) la tresena edicion del Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne de Florian Vernet.

Totèm : lo camèl de Besièrs

Camèl de Besièrs

En 2017 sortiguèt la revista Los rocaires numèro 2 amb de contes suls animals totemics.