A la debuta del mes d'agost de 2021 se debanarà lo festenal occitan de Sant Juèri. Lo Centre Cultural Occitan d'Albigés comunica.

Del 5 al 7 d'agost festenal occitan a Sant Juèri en Albigés

Lo festenal occitan de Sant Juèri, tòrna aqueste estiu, e un còp de mai la vila se botarà a l’ora occitana los 5 e 7 d’agost.

Las associacions occitanas e Sant-Juerianas vos fargan dos jorns d’animacions, amb una volontat comuna : metre al lum la cultura occitana e la rendre accessibla al pus grand nombre. Una programacion collectiva, metent sul davant de la scèna las creacions occitanas actualas, mesclant totas las expressions artisticas, sul fial de la tradicion e de la modernitat.

Totas las generacions, de Sant Juèri e d’endacòm mai, son doncas esperadas per partejar un moment festiu e convivial, se daissar breçar per aquesta lenga cantanta, e faire viure la lenga nòstra !


Prefaci de Frederic Mistral a 'La pauriho' de Valèri Bernard (1899)

paurilha

En 1899 sortissiá a Marselha lo libre La pauriho de Valèri Bernard amb un prefaci de Frederic Mistral.

Nòva : 'La lutz e l'ombra' de Valèri Bernard

Johann Heinrich Füssli 'La cachavièlha'

En 1938 dos ans après sa mòrt sortissiá lo recuèlh de nòvas La feruno de Valèri Bernard.

Croàcia passa a l'èuro e intra dins l'espaci Schengen

Membre de l'Union Europèa dempuèi 2013, Croàcia emplega dempuèi aqueste 1èr de genièr de 2023 l'èuro coma moneda. De pèças novèlas son donc intradas en circulacion.

Lo pintre Pierre François

Presentacion de Pierre François, pintre originari de Seta, que a son biais participèt a la fin del sègle XX a l'accion occitana en illustrant de cobèrtas de libres.

Sul libre 'Poesia catalana del sègle XX' - Robèrt Lafont - 1965

poesia

En 1963 sortissiá lo libre Poesia catalana del sègle XX. Robèrt Lafont ne faguèt la critica dins la revista Letras d'òc.