A la debuta del mes d'agost de 2021 se debanarà lo festenal occitan de Sant Juèri. Lo Centre Cultural Occitan d'Albigés comunica.

Del 5 al 7 d'agost festenal occitan a Sant Juèri en Albigés

Lo festenal occitan de Sant Juèri, tòrna aqueste estiu, e un còp de mai la vila se botarà a l’ora occitana los 5 e 7 d’agost.

Las associacions occitanas e Sant-Juerianas vos fargan dos jorns d’animacions, amb una volontat comuna : metre al lum la cultura occitana e la rendre accessibla al pus grand nombre. Una programacion collectiva, metent sul davant de la scèna las creacions occitanas actualas, mesclant totas las expressions artisticas, sul fial de la tradicion e de la modernitat.

Totas las generacions, de Sant Juèri e d’endacòm mai, son doncas esperadas per partejar un moment festiu e convivial, se daissar breçar per aquesta lenga cantanta, e faire viure la lenga nòstra !


Max Roqueta e lo roman

Mièja-Gauta

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.

Punt de vista de Jacme de Cabanas sul diccionari de Cantalausa (2002)

diccionari Cantalausa

En 2002 alara que Cantalausa acabava los sieu diccionari, Jacme de Cabanas li donava son punt de vista.

Croàcia passa a l'èuro e intra dins l'espaci Schengen

Membre de l'Union Europèa dempuèi 2013, Croàcia emplega dempuèi aqueste 1èr de genièr de 2023 l'èuro coma moneda. De pèças novèlas son donc intradas en circulacion.

Robèrt Lafont : critica del libre de Renat Nelli 'Le Roman de Flamenca' (1966)

Roman de Flamenca - Nelli

En 1966, Renat Nelli publicava lo libre Le Roman de Flamenca. Robèrt Lafont dins la revista Viure numèro 6 ne fasiá la critica.

Sèrgi Viaule sul libre de Jules Cubaynes 'Camins de guèrra'

Camin de guèrra, Jules Cubaynes

Una critica de Sèrgi Viaule pareguda dins lo jornal La Setmana en 2018.