Coma cada an l'IEO d'Avairon organiza per la dintrada una passejada. Ongan se farà lo 4 de setembre.

Per la partença lo rendètz-vos es fixat a 10h del matin a Claravals ont serà organizada una visita guidada del vilatge e una visita de la cava Laurens amb degustacions.

Puèi, après un desplaçament en veitura a Cassanhas Comtals, picnic tirat de la saqueta (en cas de pluèja, sala a Claravals).

Dins la tantossada  : visita del vilatge de Cassanhas Comtals.

Passetjada en Roergue 2021


Rodin, una entrevista del magazine 'À Toulouse'

Ara, Rodin

Dins son edicion del mes de setembre de 2024, lo jornal de la comuna de Tolosa, À Toulouse presentava lo cantaire Rodin.

Vidèo : lo tambornet

Tambornet

Presentacion de jòc de bala al tambornet. Una vidèo del CIRDÒC.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Suls libres de Joan-Ives Casanòva 'Trèns per d'aubres mòrts' e 'A l'esperduda dau silenci'

'Trèns per d'aubres mòrts' e 'A l'esperduda dau silenci'

En 2007 sortissián dos libres de Joan-Ives Casanòva : Trèns per d'aubres mòrts e A l'esperduda dau silenci.

Cristian Rapin : Louis XIV en Occitània

Louis XIV en costume de sacre, Hyacinthe Rigaud, 1701, detalh

Dins la revista Lo Lugarn numèro 94, Cristian Rapin presentava lo libre d'Hubert Delpont Parade pour une infante.