Coma cada an l'IEO d'Avairon organiza per la dintrada una passejada. Ongan se farà lo 4 de setembre.

Per la partença lo rendètz-vos es fixat a 10h del matin a Claravals ont serà organizada una visita guidada del vilatge e una visita de la cava Laurens amb degustacions.

Puèi, après un desplaçament en veitura a Cassanhas Comtals, picnic tirat de la saqueta (en cas de pluèja, sala a Claravals).

Dins la tantossada  : visita del vilatge de Cassanhas Comtals.

Passetjada en Roergue 2021


Lenga occitana, beluga de l'espèr

Belugas

Un tèxt del jornal La Beluga (Tarn e Garona), agost de 2008.

Venècia : extrach del roman 'Mièja-Gauta'

Masqueta

Extrach del roman Mièja-Gauta de Max Roqueta paregut en 2010 a las edicions Trabucaire.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

'Tornar legir Joan Bodon' obratge collectiu als Classiques Garnier

Relire Jean Boudou, Classiques Garnier, 2025

Ven de sortir als Classiques Garnier a la debuta de 2025 lo libre Relire Jean Bodon.

Lei santons de Provença

Sus los santons de provença, un article de la revista del conselh general de las Bocas de Ròse, Accent de Provence, numèro 263, novembre e decembre de 2016.