Coma cada an l'IEO d'Avairon organiza per la dintrada una passejada. Ongan se farà lo 4 de setembre.

Per la partença lo rendètz-vos es fixat a 10h del matin a Claravals ont serà organizada una visita guidada del vilatge e una visita de la cava Laurens amb degustacions.

Puèi, après un desplaçament en veitura a Cassanhas Comtals, picnic tirat de la saqueta (en cas de pluèja, sala a Claravals).

Dins la tantossada  : visita del vilatge de Cassanhas Comtals.

Passetjada en Roergue 2021


Sul libre 'Composition Française' de Mona Ozouf

Après la sortida del libre de Mona Ozouf Composition Française Joan-Guilhem Roqueta ne fasiá la critica.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Prefaci de Felip Gardy a 'La quimèra' de Joan Bodon (1989)

La Quimèra

Per sa reedicion en 1989, las Edicion de Roergue accompanhava lo libre de Joan Bodon d'un prefaci de Felip Gadry.

Critica del libre 'École, Histoire de France et Minorités nationales'

Ecole, Histoire de France et Minorités nationales, Napoleon Bonaparte

Critica per Romieg Pach del libre de Claude Gendre e Françoise Javelier : École, Histoire de France et Minorités nationales (Fédérop, 1978)