Lo dimècres 6 d'octobre de 2021 a 18h a l'Ostal de las Associacions a Rodés, Sèrgi Carles presentarà lo libre de Miguel Delibes, Los sants innocents.

Lo libre es estat publicat en occitan per Letras d'Òc en 2020. Sèrgi Carles n'es lo traductor.

La presentacion organizada per l'IEO d'Avairon se farà en preséncia de l'editor Joan Eygun.

Presentacion a Rodés de Los sants innocents

Sèrgi Viaule : critica del libre 'Novèlas exemplaras' de Miguel de Cervantes

Miguel de Cervantes

En octobre de 2020 sortissiá lo libre Novèlas exemplaras de Miguel de Cervantes. Sèrgi Viaule ne fasiá la critica.

Temps de castanhas, temps de Totsants...

Aliment emblematic dels païses occitans, la castanha.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Florian Vernet : presentacion de la tresena edicion del 'Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne'

Vinha

En 2020 sortissiá a las Premsas Universitària de La Mediteranèa (PULM) la tresena edicion del Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne de Florian Vernet.

'Los tres gendres del paure òme' : presentacion de Domenja Blanchard

Los tres gendres del paure òme

En 2008 sortissiá lo libre d'Ives Roqueta Los tres gendres del paure òme.