L’IEO-Aude tendrà taulièr aqueste dissabte 11 e aqueste dimenge 12 de junh de 2022 al Salon del Libre del Grand Narbona per representar l’edicion occitana.

Seràn presents sul taulièr :

Dissabte 11 (10h-19h) :

  • Miquèl Dèit, per son libre de poèmas e racontes corts Arcanèls (IEO-Vendémias) ;
  • Ramon Ginolhac per son libre sus la crotz occitana (IEO-Tarn) ;
  • Alan Roch per son recuèlh de poèmas Mit-Òc-Logias (IEO-Vendémias) ;
  • Franc Bardó, inicialament anonciat, poirà pas èsser presente se’n excusa.

Dimenge 12 (10h-17h), seràn presents : Lisa Gròs, Eliana Pinhòl, Danièla Sarran e Miquèl Dèit.

De mai, lo dissabte de matin a 11h, serà organizada una passejada-lectura sus una gabarra amb Michèle Teysseyre e Alan Roch a l’entorn de Pigassas, obrièr el canal.

Salon del libre, Narbona, 2022


Jòrdi Labouysse : 'Occitània, Moments d'histoire'

Jòrdi Labouysse : 'Occitània, Moments d'histoire', 2023

Lo libre Occitània, Moments d'histoire de Jòrdi Labouysse publicat a la prima de 2023, recampa d'articles publicats entre 1980 e 2010 ligats a l'istòria dels païses occitans.

Vidèo : entrevista de Maria-Joana Verny

M.-J. Verny

L'entrevista de Maria-Joana Verny (FELCO) per Marius Blenet (França 3). Genièr de 2017.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Max Roqueta e Dante Alighieri

Dante Alighieri

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.

Enric Pascal de Ròcaguda

Enric Pascal de Ròcaguda

Dins lo corrièr dels lectors de La Setmana en febrièr de 2013 Ramon Ginolhac tornava sus l'òbra d'Enric Pascal de Ròcaguda.