Sala Marie Christine BOUSQUET, Lodeva
Vista de la sala Marie Christine Bousquet a Lodeva

Se dabanarà a Lodeva lo dimenge 24 de setembre de 2023 l’amassada generala de l’IEO d'Erau.

Los aderents e amics de la seccion d’Erau de l’Institut d’Estudis Occitans son convocats e convidats.

L'eveniment se tendrà dins la sala Marie Christine Bousquet, 1 place Francis Morand.

A partir de 9h00 : Acuèlh dels participants, cafeton e mai, fogassa de Campanhac en Roergue.

Puèi :

  • 9h30 : obertura de l’amassada e presentacion, vòte dels rapòrts moral, d’activitat e financièr ;
  • 10h30 : paraula als convidats e representants dels cercles e associacions ;
  • 11h15 : paraula als aderents ;
  • 12h : recepcion de las personalitats e vin d’onor ofèrt per la comuna.

L'amassada serà seguida d'un repais, abans una visita al monument dels mòrts de Pau Dardé comentada en occitan per Felip Joulié e de la catedrala amb Pèire Delon.


Edicion occitana : la situacion en 1979

Un molon de libres

En 1979 la revista Aicí e ara publicava un article de l'editor Jòrdi Blanc sus l'edicion occitana.

Max Roqueta e Dante Alighieri

Dante Alighieri

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Lo musèu Carnavalet

Musèu Carnavalet a París

Sul musèu Carnavalet a París, un article de Gui Matieu dins la revista parisenca Lo vira solelh numèro 51, tardor de 2016.

Punt de vista d'Ives Roqueta sus l'occitanisme (1965)

La revista Viure en 1965 interrogava los actors de l'occitanisme del temps. Aquí lo testimoniatge d'Ives Roqueta.