Passacarrièra del 31 de març a Tolosa : pre-programma :

  1. recampament plaça de l’Euròpa (Compans Caffarelli) lòc de partença de la Manifestacion.
  2. 10h30 : plaça de l’Euròpa, dubertura del vilatge occitan : estands associatius, mangisca, tendas d’acuelh e d’informacion, pontin d’animacion (anóncias, presas de paraula...)
  3. 14h00 : mesa en plaça del cortègi e partença del passacarrièra. Itinerari : lo cortègi partirà de la plaça de l’Euròpa / bd Lascrosses / bd de Strasbourg / bd d’Arcole / bd Carnot / Monuments aux morts / bd de Metz / carrièra Alsàcia-Lorena / plaça dau Capitòli. Presa de paraula de la Coordinacion.
  4. 18h : fin de la manifestacion.
  5. 18h-24h : concèrt : Nadau e Lo Còr de la Plana amb lors convidats.

Mai d'entresenhas en .pdf clicar


Bilingüisme ! E perqué pas !

Bilingüisme

En 2019, Pèire Escudé èra convidat per l'IEO de Rodés per parlar del bilingüisme.

Joan-Maria Petit sus Jòrgi Reboul (1985)

Pròsas geograficas

Prefaci de Joan-Maria Petit a Pròsas geograficas de Jòrgi Reboul.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Sul libre 'S.T.O' de Régine Hugounenq

sto

En 2019 sortissiá lo libre S.T.O - Lo tust de tres letras de Régine Hugounenq. En novembre la revista de la metropòli de Montpelhièr ne fasiá la presentacion.

Extrach del libre de Josèp Maffre 'Lo conse malgrat el'

Cencha de conse

Un tèxt publicat dins la revista Lo Gai Saber en 1939.