affiche-trobarea-2010

Estagis e festenals :
- lo 18 e 19 de setembre a Greolières (06) festenal Trobarea sus l'art dels Trobadors ligam
- del 21 al 24 de setembre a Coursegoules (06) estagi sus las cançons dels trobadors amb Flor Enversa  (Thierry Cornillon, Domitille Vigneron, Olivier Feraud) ligam per legir lo .pdf de presentacion clicar


Patrick Sauzet : Per un modèl mimetic del contacte de lengas (1987)

Sul perqué de l'abandon de la lenga occitana, al delà del modèl erosiu e del modèl conflictual. Un article de Patrick Sauzet dins la revista Lengas.

Conte : Lo pol e la poma d'aur

Un conte collectat en Roergue per las equipas d'Al Canton, dich per Gilbert Lafage.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Los romans de Cristian Chaumont

Los darrièrs romans de Christan Chaumont

Cristian Chaumont publiquèt son primièr libre en 2010 a IEO Edicions, un roman policièr d'un pauc mai de cent paginas que revolucionèt pas las letras occitanas mas qu'aviá alara lo merite de donar a la literatura nòstra un libre dins un genre un pauc delaissat : lo policièr.

Temps de castanhas, temps de Totsants...

Aliment emblematic dels païses occitans, la castanha.