L'IEO d'Avairon organiza cada an una passejada occitana. Ongan se farà lo dissabte 26 de setembre de 2020 sus Aubrac. L'eveniment es dubèrt a totas e a totes pel plaser de descobrir e de parlar la lenga nòstra.

Programa :

  • A 11 oras, a partir de la plaça del vilatge d’Uparlac : visita del vilatge e de la capèla Sant Ròc amb dos estatjants.
  • Puèi partença en automobila cap a la bòria de Danton (10 kms) e picnic (pas luènh de las veituras) tirat del sac e partejat.
  • Enfin, visita del masuc autentic de Danton, comentada en òc pel proprietari, Sénher Bongrand.

Per los que vòlon coveiturar, los oraris son imperatius :

  • A 9h45 a Sebasac, al parcatge del gimnàs.
  • A 10h15 a Espaliu, parcatge Bessière-La Barrière.

Anulacion en cas de marrit temps.


Lenga : un 'òm' que se pòt evitar

Ops ! Que de òm !

Sus l'emplec de òm en occitan, un article de Patrici Pojada dins la revista Lo Diari (numèro 14).

Subre lo festenal de l'universitat Joan Jaurés 'L'Occitan fa punk' de 2022

L'occitan fa punk, Tolosa, 2022

Dins son edicion de novembre de 2022, lo jornal de la comuna de Tolosa, À Toulouse presentava lo festenal L'Occitan fa punk.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Estudi : 'L'òme que èri ieu' de Joan Bodon e L'occitan coma metafòra

L'òme que èri ieu

Vincenzo Perez de l'Università degli Studi di Ferrara trabalhèt de 2015 a 2016 sul libre de Joan Bodon, L'òme que èri ieu.

Robèrt Lafont subre l'alienacion (I)

Chorus

Un article de robèrt Lafont subre l'alienacion.