L'IEO d'Avairon organiza cada an una passejada occitana. Ongan se farà lo dissabte 26 de setembre de 2020 sus Aubrac. L'eveniment es dubèrt a totas e a totes pel plaser de descobrir e de parlar la lenga nòstra.

Programa :

  • A 11 oras, a partir de la plaça del vilatge d’Uparlac : visita del vilatge e de la capèla Sant Ròc amb dos estatjants.
  • Puèi partença en automobila cap a la bòria de Danton (10 kms) e picnic (pas luènh de las veituras) tirat del sac e partejat.
  • Enfin, visita del masuc autentic de Danton, comentada en òc pel proprietari, Sénher Bongrand.

Per los que vòlon coveiturar, los oraris son imperatius :

  • A 9h45 a Sebasac, al parcatge del gimnàs.
  • A 10h15 a Espaliu, parcatge Bessière-La Barrière.

Anulacion en cas de marrit temps.


Sèrgi Gairal sus Cantalausa

Cantalausa

Après la mòrt de Cantalausa en 2006 Sèrgi Gairal que lo coneissiá plan publicava dins lo jornal La Setmana un omenatge.

Pèire Cardenal : 'Vera vergena, Maria'

Detalh de l'òbra de Rafaèl La sacrada familha

Poèma de Pèire Cardenal : Vera vergena, Maria

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Pèire Lagarde sus Joan Bodon (1971)

Joan Bodon

En 1971 dins la revista Vida Nòstra Pèire Lagarde presentava Joan Bodon.

Peticion contra la fin de l'Estivada de Rodés : Gardarem l'Estivada

Gardarem l'Estivada

Après las anóncias del conse de Rodés, Christian Teyssèdre, al subjècte de las animacions estivalas previstas per la vila, que preveson la desaparicion de l'Estivada coma manifestacion culturala occitana, un collectiu s'organiza per son manteniment.