L'IEO d'Avairon organiza cada an una passejada occitana. Ongan se farà lo dissabte 26 de setembre de 2020 sus Aubrac. L'eveniment es dubèrt a totas e a totes pel plaser de descobrir e de parlar la lenga nòstra.

Programa :

  • A 11 oras, a partir de la plaça del vilatge d’Uparlac : visita del vilatge e de la capèla Sant Ròc amb dos estatjants.
  • Puèi partença en automobila cap a la bòria de Danton (10 kms) e picnic (pas luènh de las veituras) tirat del sac e partejat.
  • Enfin, visita del masuc autentic de Danton, comentada en òc pel proprietari, Sénher Bongrand.

Per los que vòlon coveiturar, los oraris son imperatius :

  • A 9h45 a Sebasac, al parcatge del gimnàs.
  • A 10h15 a Espaliu, parcatge Bessière-La Barrière.

Anulacion en cas de marrit temps.


Paulin Courtial : L'occitan conven perfièchament al ròck

CXK

En junh de 2022 Paulin Courtial èra en concèrt a Tolosa dins son numèro 89, lo jornal de la comuna, À Toulouse, presentava lo cantaire.

Sul telefilm de Jacques Malaterre, 'L'Assassinat d'Henri IV'

Lo rei Enric IV

En 2009 sortissiá a la television francesa lo telefilm L'Assassinat d'Henri IV.

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Lo sens dels mots : unic/unenc e uman/omenenc

unic

Un comentari de Pèire Pessamessa sus l'emplec dels mots unic/unenc e uman/omenenc.

Los archius dels Amics de la lenga d'òc son al CIRDÒC

Fons Amic de la lenga d'oc

En octobre de 2017 los archius dels Amics de la lenga d'òc, l'antena parisenca del felibritge, son intrats dins las colleccions del CIRDÒC.