L'IEO d'Avairon organiza cada an una passejada occitana. Ongan se farà lo dissabte 26 de setembre de 2020 sus Aubrac. L'eveniment es dubèrt a totas e a totes pel plaser de descobrir e de parlar la lenga nòstra.

Programa :

  • A 11 oras, a partir de la plaça del vilatge d’Uparlac : visita del vilatge e de la capèla Sant Ròc amb dos estatjants.
  • Puèi partença en automobila cap a la bòria de Danton (10 kms) e picnic (pas luènh de las veituras) tirat del sac e partejat.
  • Enfin, visita del masuc autentic de Danton, comentada en òc pel proprietari, Sénher Bongrand.

Per los que vòlon coveiturar, los oraris son imperatius :

  • A 9h45 a Sebasac, al parcatge del gimnàs.
  • A 10h15 a Espaliu, parcatge Bessière-La Barrière.

Anulacion en cas de marrit temps.


Joan-Maria Petit sus Jòrgi Reboul (1985)

Pròsas geograficas

Prefaci de Joan-Maria Petit a Pròsas geograficas de Jòrgi Reboul.

Sèrgi Viaule : critica del Libre 'Lo Mandarin'

Lo Mandarin

Al mes d'agost de 2020 sortiguèt en occitan traduch per Joaquim Blasco lo libre de José Maria Eça de Queiroz Lo Mandarin.

Croàcia passa a l'èuro e intra dins l'espaci Schengen

Membre de l'Union Europèa dempuèi 2013, Croàcia emplega dempuèi aqueste 1èr de genièr de 2023 l'èuro coma moneda. De pèças novèlas son donc intradas en circulacion.

Occitània en qualques mots

Detalh de la cobèrta 'L'Occitanie en 48 mots' d'Herve Terral

En 2014 sortissiá lo libre L'Occitanie en 48 mots d'Hervé Terral.

Temps de castanhas, temps de Totsants...

Aliment emblematic dels païses occitans, la castanha.