En octobre de 2021 l'astronauta Thomas Pesquet en mission per l'European Space Agency (ESA) al dintre de l'Estacion Spaciala Internacionala (ISS) publicava aquesta fotografia de la Tèrra :

La Tèrra per Thomas Pesquet

La planeta Tèrra fotografiada per Thomas Pesquet en octobre de 2021, mission Alpha © ESA


Agricultura : per estalviar l'aiga, lo palhatge

Palhatge dins un òrt

Aurelian Chaire dins l'enscastre de sos estudis en agricultura anèt trabalhar en Casamança. Dins l'edicion del 11 al 17 d'abril de 2014 del jornal La Setmana, presentava la tecnica del palhage.

Vidèo : G. Couffignal sus 'La Santa Estela del centenari'

Couffignal

Conferéncia de G. Couffignal sus La Santa Estela del centenari.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Temps de castanhas, temps de Totsants...

Aliment emblematic dels païses occitans, la castanha.

Max Roqueta e lo roman

Mièja-Gauta

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.