Centenari Robèrt Lafont
Visual dels eveniments associats al Centenari Robèrt Lafont

Se debanarà lo dijous 16 de març de 2023 a 18h30 al CIRDÒC de Besièrs, 1 bis Bd Du Guesclin, lo vernissatge de l'exposicion que la mediatèca dedica a Robèrt Lafont pel centenari de sa naissença. L'intrada es gratuita.

Lo CIRDÒC a travèrs aquela novèla edicion de l'exposicion Le roman de la langue vòl rend omenatge a una figura incontornabla de la pensada occitana del sègle XX.

Lo vernissatge se farà en preséncia de Fausta Gavarini, companha de Robèrt Lafont, e de sos enfants.

L'exposicion es estada aprestada amb lo sosten de la Region Occitània, dins lo quadre de l'edicion de 2023 del Printemps des Poètes.

Al programa : lecturas de poesias, evocacions sonòras e projeccion de filmes.


Nòva : 'Lo cinc de junh' d'Ives Roqueta

Estiu

Dins la revista Letras d'òc numèro 1, de 1965, Ives Roqueta publicava lo tèxt : Lo cinc de junh.

Critica del libre de Glaudi barsòtti : 'La tèrra deis autres'

Illustracion 'La tèrra deis autres'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica del libre de Glaudi barsòtti : La tèrra deis autres.

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Florian Vernet : presentacion de la tresena edicion del 'Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne'

Vinha

En 2020 sortissiá a las Premsas Universitària de La Mediteranèa (PULM) la tresena edicion del Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne de Florian Vernet.

País de cocanha

pastel

Un article de la revista del consèlh regional d'Occitània de decembre de 2018 e genièr de 2019.