Centenari Robèrt Lafont
Visual dels eveniments associats al Centenari Robèrt Lafont

Se debanarà lo dijous 16 de març de 2023 a 18h30 al CIRDÒC de Besièrs, 1 bis Bd Du Guesclin, lo vernissatge de l'exposicion que la mediatèca dedica a Robèrt Lafont pel centenari de sa naissença. L'intrada es gratuita.

Lo CIRDÒC a travèrs aquela novèla edicion de l'exposicion Le roman de la langue vòl rend omenatge a una figura incontornabla de la pensada occitana del sègle XX.

Lo vernissatge se farà en preséncia de Fausta Gavarini, companha de Robèrt Lafont, e de sos enfants.

L'exposicion es estada aprestada amb lo sosten de la Region Occitània, dins lo quadre de l'edicion de 2023 del Printemps des Poètes.

Al programa : lecturas de poesias, evocacions sonòras e projeccion de filmes.


Vidèo : per una Fòrça culturala occitana

Per una fòrça culturala occitana

Collòqui del 25/11/17 a Narbona Region Occitània : per una fòrça culturala occitana. Las vidèos.

Ives roqueta, escritura, enfança e... lo libre de François Cavanna 'Les Ritals'

Cavanna 'Les Ritals' detalhs

En 1979 dins la revista Aicí e ara Ives Roqueta tornava, alara que veniá de legir lo libre de François Cavanna Les Rital, sus son rapòrt a l'enfança coma escrivan.

Croàcia passa a l'èuro e intra dins l'espaci Schengen

Membre de l'Union Europèa dempuèi 2013, Croàcia emplega dempuèi aqueste 1èr de genièr de 2023 l'èuro coma moneda. De pèças novèlas son donc intradas en circulacion.

L'occitan es un balon de rugbi !

rugbi

En setembre de 2013, J. B. publicava sul site de l'IEO d'Aveyron lo sieu punt de vista sus la lenga occitana.

Robèrt Martí sul diccionari de Loís Alibèrt (1988)

Diccionaire occitan-français de Louis Alibert

Testimoniatge de Robèrt Martí sul diccionari de Loís Alibèrt.