Se debanarà del 6 de març al 5 d'abril de 2024 la Prima de l'IEO12. Los eveniments se faràn a La Barraca, Camboulazet e Moyrasés.

Al programa : contes, concèrt, balèti, descobèrta...

Dimècres 6 de març a La Barraca, Ostal de la comuna, sala Jacques Boubal.

  • 16h00 - Parlòta, conversacion intergeneracionala dubèrta a totas e totes, per parlar de jòcs, d'un còp èra e de d'uèi (de societat, d'internet, d'escòla, de dedins e de defòra).
  • 17h30 - Conferéncia de premsa.
  • 18h00 - Inauguracion de la Prima.

Dijòus 7 de març a la bibliotèca municipala de La Barraca e tota la jornada : presentacion d'albums en occitan per Cristian Andrieu (nivèl CP-CE). Presentacion dels aucèls de per çò nòstre per Cristian Andrieu (nivèl CM). Public escolar de las seccions bilingüas de l'escòla Georges Brassens de La Barraca. A gratis.

Dissabte 9 de març tota la jornada a Camboulazet : estagi de tecnicas vocalas amb Rosalina Cortial.

Dimècres 13 de març a l'Ostal de la comuna, sala Jacques Boubal a 18h00 : descobèrta d’una òbra de Roergue, en preséncia de l’autor, Joan-Loís Cortial : Lo caval de la Viguièira. A gratis.

Dijòus 21 de març al fogal « Les Fontanilles », a La Barraca. 15h00, animacion contes e cançons, amb Paul Bony (CCOR) e Simona Fenayrou (IEO12).

Dimenge 24 de març a la sala del cinèma, Plaça de l’Ostal de la comuna a La Barraca de Fraisse a 17h00 : teatre amb UTSN (Un Teatre Sens Nom). Diablògues de Roland Dubillard.

Divendres 5 d’abril a la sala de las fèstas de Moirasés :

  • 15h00 - Restitucion del trabalh de la Talvera amb las escòlas dins los Itineraris prepausats pel Departament.
  • 20h30 - Balèti animat per La Talvera, danças de Roergue, de Carcin e d'autras regions occitanas. 12 èuros (10 èuros aderents), a gratís pels mens de 16 ans.

Prima occitana 20204

Prima occitana 20204


Totèm : l'agaça d'Abelhan

agaça

En 2017 sortiguèt la revista Los rocaires numèro 2 amb de contes suls animals totemics.

Sus l'empec de la lenga occitana en sciéncia

tablèu

Un article de Felip Carbona publicat dins la revista Vida Nòstra en 1972, sus l'emplec de la lenga occitana en sciéncia.

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Critica del libre 'L'enfugida' de Joan-Ives Casanòva

'L'enfugida' de Joan-Ives Casanova

Un article de Clamenç Pech dins La Setmana numèro 981.

Lo grelhon, lo lop e las abelhas : un conte de Justin Bessou

Detalh d'una gravadura de Tavy Notton (1914-1977) sus la vida de las abelhas

Lo grelhon, lo lop e las abelhas es lo primièr tèxt dels Contes de la Tatà Mannon de Justin Bessou.