Lo 6 d’abrial de 2024, l’Institut d’Estudis Occitans de la region Occitània (IEO OPM) organizèt son Amassada generala a Montalban, l’escasença pels responsables e aderents d’abordar l’estat de santat de la ret IEO en region Occitània e d’escambiar suls projèctes en cors e futurs.

Dempuèi, lo conselh d’administracion organizèt l’eleccion d’un burèu novèl. Los membres d’aqueste burèu en 2024 son estats elegits a l’unanimitat. Es compausat de :

  • Eric Fraj : president ;
  • Léo Cros-Humbert : vice-president ;
  • Didier Mir : secretari ;
  • Annie Wolf : clavaira.

Musica : Aqueles

Aqueles

Al mes de març de 2020 lo jornal Roergàs Centre Presse presentava lo grop Aqueles.

Pèire Cardenal : 'Vera vergena, Maria'

Detalh de l'òbra de Rafaèl La sacrada familha

Poèma de Pèire Cardenal : Vera vergena, Maria

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Peticion contra la fin de l'Estivada de Rodés : Gardarem l'Estivada

Gardarem l'Estivada

Après las anóncias del conse de Rodés, Christian Teyssèdre, al subjècte de las animacions estivalas previstas per la vila, que preveson la desaparicion de l'Estivada coma manifestacion culturala occitana, un collectiu s'organiza per son manteniment.

Sus la musica occitana anciana

Mondonville per Quentin de La Tour

Un article de Marcel Carrieres escrich en 1972 per la revista Vida Nòva numèro 5.