Lo 6 d’abrial de 2024, l’Institut d’Estudis Occitans de la region Occitània (IEO OPM) organizèt son Amassada generala a Montalban, l’escasença pels responsables e aderents d’abordar l’estat de santat de la ret IEO en region Occitània e d’escambiar suls projèctes en cors e futurs.

Dempuèi, lo conselh d’administracion organizèt l’eleccion d’un burèu novèl. Los membres d’aqueste burèu en 2024 son estats elegits a l’unanimitat. Es compausat de :

  • Eric Fraj : president ;
  • Léo Cros-Humbert : vice-president ;
  • Didier Mir : secretari ;
  • Annie Wolf : clavaira.

Joan-Claudi Sèrras : critica de 'La pluèja rossèla' de Julio Llamazares

La pluèja rossèla, Julio Llamazares

En 2008 sortissiá a cò de IEO Edicions la traduccion occitana del libre de Julio Llamazares La lluvia amarilla.

Lo pintre Pierre François

Presentacion de Pierre François, pintre originari de Seta, que a son biais participèt a la fin del sègle XX a l'accion occitana en illustrant de cobèrtas de libres.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Sus Joan-Maria Petit (1941-2020)

Joan-Maria Petit

Un article de la Federacion dels Ensenhaire de Lenga e de Cultura d'Òc publicat après l'anóncia de la mòrt de Joan-Maria Petit en agost de 2020.

Extrach del Libre de Catòia : Lo fuòc

Extrach del Libre de Catòia de Joan Bodon. Capítol 44.