Lo CAOC, centre d'Afrairament Occitano-Catalan, organiza coma cada an son concors de racontes brèus, Enric Garriga Trullols. Aquò serà lo seisen.

Lo concors dedicat als ensages e als articles, d'Aura en Aura, es tanben organizat pel segond còp.

La matèria e lo genre dels racontes es liure. Los ensages o articles, de caractèr non-fictiu, son dobèrts a totas las manifestacions de l’occitanitat, de l’etnografia a la tradicion culturala, al patrimòni, en passant per l’istòria, la recèrca, las relacions occitano-catalanas, etc.

Al nivèl de la longor, los racontes devon aver entre 10 000 e 12 000 caractèrs, los ensages e articles entre 8 000 e 10 000 (espacis en blanc compreses).

Las entresenhas son aquí.


Extrach de 'La quimèra' de Joan Bodon

La Quimèra

Debuta del libre de Joan Bodon, La Quimèra (Edicions de Roergue, 1989)

Teatre : 'Geronimo' d'André Benedetto

Lo Geronimo de Benedetto

En 1974 André Benedetto montava la pèça Geronimo, los redactors de la revista Revolum dels mes de genièr de 1975 ne rendián compte.

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Conte : Lo pol e la poma d'aur

Un conte collectat en Roergue per las equipas d'Al Canton, dich per Gilbert Lafage.

Lei santons de Provença

Sus los santons de provença, un article de la revista del conselh general de las Bocas de Ròse, Accent de Provence, numèro 263, novembre e decembre de 2016.