Lo CAOC, centre d'Afrairament Occitano-Catalan, organiza coma cada an son concors de racontes brèus, Enric Garriga Trullols. Aquò serà lo seisen.

Lo concors dedicat als ensages e als articles, d'Aura en Aura, es tanben organizat pel segond còp.

La matèria e lo genre dels racontes es liure. Los ensages o articles, de caractèr non-fictiu, son dobèrts a totas las manifestacions de l’occitanitat, de l’etnografia a la tradicion culturala, al patrimòni, en passant per l’istòria, la recèrca, las relacions occitano-catalanas, etc.

Al nivèl de la longor, los racontes devon aver entre 10 000 e 12 000 caractèrs, los ensages e articles entre 8 000 e 10 000 (espacis en blanc compreses).

Las entresenhas son aquí.


Sèrgi Viaule : critica del libre 'Novèlas exemplaras' de Miguel de Cervantes

Miguel de Cervantes

En octobre de 2020 sortissiá lo libre Novèlas exemplaras de Miguel de Cervantes. Sèrgi Viaule ne fasiá la critica.

Joan B. Seguin : critica del libre de Robèrt Lafont 'Renaissance du Sud'

Renaissance du sud, Robèrt Lafont, Gallimard

En 1970 sortissiá lo libre de Robèrt Lafont Renaissance du Sud. Essai sur la litteratura occitane au temps de Henri IV.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Vidèo : G. Couffignal sus 'La Santa Estela del centenari'

Couffignal

Conferéncia de G. Couffignal sus La Santa Estela del centenari.

Sèrgi Viaule : critica de 'Bonjour tristesse'

Françoise Sagan

Dins lo numèro 144 de la revista Infòc de decembre de 1995, pareissiá la critica de Sèrgi Viaule del libre de Françoise Sagan paregut en 1954.