Lo CAOC, centre d'Afrairament Occitano-Catalan, organiza coma cada an son concors de racontes brèus, Enric Garriga Trullols. Aquò serà lo seisen.

Lo concors dedicat als ensages e als articles, d'Aura en Aura, es tanben organizat pel segond còp.

La matèria e lo genre dels racontes es liure. Los ensages o articles, de caractèr non-fictiu, son dobèrts a totas las manifestacions de l’occitanitat, de l’etnografia a la tradicion culturala, al patrimòni, en passant per l’istòria, la recèrca, las relacions occitano-catalanas, etc.

Al nivèl de la longor, los racontes devon aver entre 10 000 e 12 000 caractèrs, los ensages e articles entre 8 000 e 10 000 (espacis en blanc compreses).

Las entresenhas son aquí.


Edicion occitana : la situacion en 1979

Un molon de libres

En 1979 la revista Aicí e ara publicava un article de l'editor Jòrdi Blanc sus l'edicion occitana.

Critica del libre de Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica de Maria-Clara Viguièr del libre Bestiari, aubres, vinhas.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Florian Vernet : presentacion de la tresena edicion del 'Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne'

Vinha

En 2020 sortissiá a las Premsas Universitària de La Mediteranèa (PULM) la tresena edicion del Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne de Florian Vernet.

Critica del libre 'École, Histoire de France et Minorités nationales'

Ecole, Histoire de France et Minorités nationales, Napoleon Bonaparte

Critica per Romieg Pach del libre de Claude Gendre e Françoise Javelier : École, Histoire de France et Minorités nationales (Fédérop, 1978)