La dictada occitana se debanèt a París lo 28 de genièr, entre 20 e 25 personas èran presentas per festejar la lenga nòstra.

La dictada occitana se debanèt a París lo 28 de genièr, entre 20 e 25 personas èran presentas per festejar la lenga nòstra.

En 2016 l'editor Vent Terral tornava editar Lo libre del causse de Pau Gayraud.
Un article de la revista del consèlh regional d'Occitània de decembre de 2018 e genièr de 2019.
Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.
En 1886 sortissiá en dos volums las òbras complètas de Victor Gelu amb un prefaci de Frederic Mistral.
En 2008 sortissiá a cò de IEO Edicions la traduccion occitana del libre de Julio Llamazares La lluvia amarilla.