La dictada occitana se debanèt a París lo 28 de genièr, entre 20 e 25 personas èran presentas per festejar la lenga nòstra.

La dictada occitana se debanèt a París lo 28 de genièr, entre 20 e 25 personas èran presentas per festejar la lenga nòstra.

Un tèxt de Loís Alibert publicat dins la revista Oc numèro 10-11 de 1933.
Presentacion de Pierre François, pintre originari de Seta, que a son biais participèt a la fin del sègle XX a l'accion occitana en illustrant de cobèrtas de libres.
Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.
Dins lo present article, paregut en 2016, Florian Vernet presentava sas reflexions sus la situacion de la lenga occitana.
En 1970 editat per Privat a Tolosa sortissiá lo primièr tòme del libre de Michel Roquebert, L'épopée cathare.