Cinèma : lo 19 de junh de 2012 - projeccion a París del film documentari de Sarah Benillouche : Trobadors, un voyage occitan, et si chanter en occitan aujourd'hui c'était choisir la langue de résistance d'une tribu dissidente ? Un pot vous sera offert à l'issue de la projection.

Amb : Lo Còr de la Plana, lo Massilia Sound system, La Mal coiffée, Bernard Lubat, Renat Jurié...

Lo dimars 19 de junh 19:30 a la Maison des Auteurs - SACD

7 rue Ballu 75009 París - Metropolitan : Blanche

Anonci :


Pedagogia : 'Enfanças'

En 2012 lo Centre Regional de Documentacion Pedagogica (CRDP) de l'acadèmia de Montpelhièr publicava un document a destinacion dels joves lectors Enfanças.

Frederic Mistral sus Victor Gelu (1886)

Victor Gelu

En 1886 sortissiá en dos volums las òbras complètas de Victor Gelu amb un prefaci de Frederic Mistral.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Lo grelhon, lo lop e las abelhas : un conte de Justin Bessou

Detalh d'una gravadura de Tavy Notton (1914-1977) sus la vida de las abelhas

Lo grelhon, lo lop e las abelhas es lo primièr tèxt dels Contes de la Tatà Mannon de Justin Bessou.

Bilingüisme ! E perqué pas !

Bilingüisme

En 2019, Pèire Escudé èra convidat per l'IEO de Rodés per parlar del bilingüisme.