assisas-tolosa

Assisas de la cultura occitana a Tolosa lo 16 e lo 17 de setembre de 2011.

Comunicat de Jean-Charles Valadier, adjonch al conse de Tolosa, encargat de la lenga e de la cultura occitana  :

"Bonjorn a totis,

"Los 16 e 17 de setembre de 2011, la Vila de Tolosa organiza las Assisas de la cultura occitana.

"Pendent doas jornadas dubèrtas a totis, conferéncias, debats e taulas redondas tematicas permetràn de perlongar la reflexion endralhada per la Vila de Tolosa suls tèmas de la transmission de la lenga occitana, l’educacion artistica e culturala, l’accion artistica e culturala e, fin finala, la socializacion de la lenga.

"Las politicas publicas en favor de las lengas e culturas regionalas son uèi en plen desvolopament dins mantuna collectivitat territoriala. La tematica aquesta es al còr de las questions actualas sus la defensa de la diversitat culturala. Amb aqueles rescontres, la Vila de Tolosa contribuís a perseguir la reflexion e l’analisa.

"Aquelas assisas mostraràn tanben cossí las vilas se pòdon sasir de las lengas e culturas ditas regionalas en França.

"Plan coralament," Ligam

Programa e Inscripcions : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Assisas de la cultura occitane, 16 e 17 septembre de 2011 - Espaces Vanel - Arche Marengo


Extrach del libre de Josèp Maffre 'Lo conse malgrat el'

Cencha de conse

Un tèxt publicat dins la revista Lo Gai Saber en 1939.

Occitània en qualques mots

Detalh de la cobèrta 'L'Occitanie en 48 mots' d'Herve Terral

En 2014 sortissiá lo libre L'Occitanie en 48 mots d'Hervé Terral.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Sèrgi Viaule : critica del libre 'Novèlas exemplaras' de Miguel de Cervantes

Miguel de Cervantes

En octobre de 2020 sortissiá lo libre Novèlas exemplaras de Miguel de Cervantes. Sèrgi Viaule ne fasiá la critica.

Montpelhièr : l'arpa del Senhor Guilhèm

En març de 2018 dins sa revista mesadièra la vila de Montpelhièr comunicava en occitan.