assisas-tolosa

Assisas de la cultura occitana a Tolosa lo 16 e lo 17 de setembre de 2011.

Comunicat de Jean-Charles Valadier, adjonch al conse de Tolosa, encargat de la lenga e de la cultura occitana  :

"Bonjorn a totis,

"Los 16 e 17 de setembre de 2011, la Vila de Tolosa organiza las Assisas de la cultura occitana.

"Pendent doas jornadas dubèrtas a totis, conferéncias, debats e taulas redondas tematicas permetràn de perlongar la reflexion endralhada per la Vila de Tolosa suls tèmas de la transmission de la lenga occitana, l’educacion artistica e culturala, l’accion artistica e culturala e, fin finala, la socializacion de la lenga.

"Las politicas publicas en favor de las lengas e culturas regionalas son uèi en plen desvolopament dins mantuna collectivitat territoriala. La tematica aquesta es al còr de las questions actualas sus la defensa de la diversitat culturala. Amb aqueles rescontres, la Vila de Tolosa contribuís a perseguir la reflexion e l’analisa.

"Aquelas assisas mostraràn tanben cossí las vilas se pòdon sasir de las lengas e culturas ditas regionalas en França.

"Plan coralament," Ligam

Programa e Inscripcions : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Assisas de la cultura occitane, 16 e 17 septembre de 2011 - Espaces Vanel - Arche Marengo


Friedrich Engels e la nacionalitat del Sud de França (1848)

Friderich Engels

En 1848 dins la revista Neue Rheinische Zeitung n° 93, Friedrich Engels considerava la nacionalitat del Sud de França.

Musica : Lo jai

Lo Jai - Musica Lemosina

En 1982 sortissiá lo disc de musicas tradicionalas del Lemosin del grop Lo Jai

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Andreu Nin : La revolucion d'octòbre e la question nacionala

Detalh d'una medalha datant del temps de l'URSS

En 1935 sortissiá lo libre Els moviments d'emancipació nacional d'Andreu Nin (1892-1937). Aquí çai-jos una seleccion de son tèxt.

Friedrich Engels e la nacionalitat del Sud de França (1848)

Friderich Engels

En 1848 dins la revista Neue Rheinische Zeitung n° 93, Friedrich Engels considerava la nacionalitat del Sud de França.