La Guépia Universitat Occitana
Montatge de fotografias de las edicions precedentas © Lenga Viva

Del 12 al 19 de julhet de 2021 universitat a La Guepia

Temps d’ensenhament, d’animacion, d’estudi, mas tanben ocasion d'encontres e de convèrsas cada an l' Universitat Occitana de La Guepia remosa al còp d'estudiants en formacions, d'escrivans, d’intellectuals e d’artistas de renom.

Se vòl un luòc d'encontre entre cultura sabenta e cultura populara lo tot dins un ambient al còp estudiós e pausadís, los pès chimpats dins l’aiga de Viaur e d’Avairon.

Lo programa

UOE La Guepie 2021


Musica : Festenal Déodat de Séverac

Déodat de Severac, 1892

Dins son edicion del mes de decembre de 2024, lo jornal de la comuna de Tolosa, À Toulouse, donava la paraula a Jean-Jacques Cubaynes director del festenal de musica Déodat de Séverac.

Séverine Bonnin, cantaira

Séverine Bonnin, cantaira, Fuòc en Gàbia

Dins son edicion del mes de novembre de 2024, lo jornal de la comuna de Tolosa, À Toulouse presentava la cantaira Séverine Bonnin.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Musica : Aqueles

Aqueles

Al mes de març de 2020 lo jornal Roergàs Centre Presse presentava lo grop Aqueles.

Critica del libre de Glaudi barsòtti : 'La tèrra deis autres'

Illustracion 'La tèrra deis autres'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica del libre de Glaudi barsòtti : La tèrra deis autres.