Se debanarà del 15 al 21 d'agost de 2021 a Vilanòva d'Òlt l'Escòla Occitana d'Estiu.

Coma cada an son al programa : cors de lenga, conferéncias, espectacles, activitats pels jovents...

Las inscripcions son dubèrtas fins al 4 d'agost de 2021.

Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Lo site de l'associacion en carga de l'organizacion de l'eveniment es [aquí]


Séverine Bonnin, cantaira

Séverine Bonnin, cantaira, Fuòc en Gàbia

Dins son edicion del mes de novembre de 2024, lo jornal de la comuna de Tolosa, À Toulouse presentava la cantaira Séverine Bonnin.

Sus Joan-Maria Petit (1941-2020)

Joan-Maria Petit

Un article de la Federacion dels Ensenhaire de Lenga e de Cultura d'Òc publicat après l'anóncia de la mòrt de Joan-Maria Petit en agost de 2020.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Agricultura : per estalviar l'aiga, lo palhatge

Palhatge dins un òrt

Aurelian Chaire dins l'enscastre de sos estudis en agricultura anèt trabalhar en Casamança. Dins l'edicion del 11 al 17 d'abril de 2014 del jornal La Setmana, presentava la tecnica del palhage.

Extrach del 'Lo fiu de l'uòu' de Robèrt Lafont

Dins lo conte Lo fiu de l'uòu publicat en 2001 per Atlantica, Robèrt Lafont s'arrèsta dins sa narracion a Besièrs en 1209 del temps de la crosada e del grand masèl. Extrach.