Se debanarà del 15 al 21 d'agost de 2021 a Vilanòva d'Òlt l'Escòla Occitana d'Estiu.

Coma cada an son al programa : cors de lenga, conferéncias, espectacles, activitats pels jovents...

Las inscripcions son dubèrtas fins al 4 d'agost de 2021.

Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Lo site de l'associacion en carga de l'organizacion de l'eveniment es [aquí]


Sèrgi Viaule : critica del libre de Miguel de Unamuno 'Sant Manuel lo bon, martir'

Al cors de l'estiu de 2020, IEO Edicions publiquèt dins la colleccion Flor envèrsa Sant Manuel lo Bon, martir de Miguel de Unamuno.

Joan B. Seguin : critica del libre de Robèrt Lafont 'Renaissance du Sud'

Renaissance du sud, Robèrt Lafont, Gallimard

En 1970 sortissiá lo libre de Robèrt Lafont Renaissance du Sud. Essai sur la litteratura occitane au temps de Henri IV.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Pedagogia : 'Enfanças'

En 2012 lo Centre Regional de Documentacion Pedagogica (CRDP) de l'acadèmia de Montpelhièr publicava un document a destinacion dels joves lectors Enfanças.

Vidèo : per una Fòrça culturala occitana

Per una fòrça culturala occitana

Collòqui del 25/11/17 a Narbona Region Occitània : per una fòrça culturala occitana. Las vidèos.