Se debanarà del 15 al 21 d'agost de 2021 a Vilanòva d'Òlt l'Escòla Occitana d'Estiu.

Coma cada an son al programa : cors de lenga, conferéncias, espectacles, activitats pels jovents...

Las inscripcions son dubèrtas fins al 4 d'agost de 2021.

Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Lo site de l'associacion en carga de l'organizacion de l'eveniment es [aquí]


Qualques reflexions de Florian Vernet sus la lenga occitana

Occitan estandard - Vernet

Dins lo present article, paregut en 2016, Florian Vernet presentava sas reflexions sus la situacion de la lenga occitana.

Florian Vernet : presentacion de la tresena edicion del 'Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne'

Vinha

En 2020 sortissiá a las Premsas Universitària de La Mediteranèa (PULM) la tresena edicion del Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne de Florian Vernet.

Croàcia passa a l'èuro e intra dins l'espaci Schengen

Membre de l'Union Europèa dempuèi 2013, Croàcia emplega dempuèi aqueste 1èr de genièr de 2023 l'èuro coma moneda. De pèças novèlas son donc intradas en circulacion.

Extrach del Libre de Catòia : Lo fuòc

Extrach del Libre de Catòia de Joan Bodon. Capítol 44.

Lo site de René Merle : Remembrança

Illustracion, site de René Merle

René Merle es actiu dempuèi las annadas setanta al còp coma escrivan, cercaire o militant. S'interessèt notadament a l'accion occitanista e a la lenga occitana. Publica sus un site dedicat la frucha de son trabalh.