Centenari Robèrt Lafont
Visual dels eveniments associats al Centenari Robèrt Lafont

Se debanarà lo dijous 16 de març de 2023 a 18h30 al CIRDÒC de Besièrs, 1 bis Bd Du Guesclin, lo vernissatge de l'exposicion que la mediatèca dedica a Robèrt Lafont pel centenari de sa naissença. L'intrada es gratuita.

Lo CIRDÒC a travèrs aquela novèla edicion de l'exposicion Le roman de la langue vòl rend omenatge a una figura incontornabla de la pensada occitana del sègle XX.

Lo vernissatge se farà en preséncia de Fausta Gavarini, companha de Robèrt Lafont, e de sos enfants.

L'exposicion es estada aprestada amb lo sosten de la Region Occitània, dins lo quadre de l'edicion de 2023 del Printemps des Poètes.

Al programa : lecturas de poesias, evocacions sonòras e projeccion de filmes.


Friedrich Engels e la nacionalitat del Sud de França (1848)

Friderich Engels

En 1848 dins la revista Neue Rheinische Zeitung n° 93, Friedrich Engels considerava la nacionalitat del Sud de França.

Pau-Loís Granier per Felip Gardy

Pau-Loís Granier - òbra poetica occitana

Un article de Felip Gardy dins la revista Oc (ivèrn de 2002).

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Patrick Sauzet : Per un modèl mimetic del contacte de lengas (1987)

Sul perqué de l'abandon de la lenga occitana, al delà del modèl erosiu e del modèl conflictual. Un article de Patrick Sauzet dins la revista Lengas.

Totèm : lo grapaud de Baçan

Grapaud de Baçan

En 2017 sortiguèt la revista Los rocaires numèro 2, presentava qualques totèms occitans.