Amassada Generala de l'IEO-OPM de 2023
Detalh de l'aficha de l'eveniment

Se sebanarà lo dissabte 25 de març de 2023 a Montpelhièr l'Amassada Generala de l'IEO-OPM (Institut d'Estudis Occitans d'Occitània / Pirenèus Mediterranèa ).

Dempuèi tres ans aquesta se fasiá d’un biais desmaterializat. L'eveniment se debanarà ongan a l'Espaci Jacme 1èr d’Aragon, 117 carrièra dels Estats generals.

Son previst per aquela jornada :

  • 10h-12h30 : AG de l’associacion (rapòrt moral, rapòrt d’activitat, rapòrt financièr, afectacion del resultat, còrs electoral, budgèt de 2023, projèctes per 2023, eleccion del CA, questions divèrsas).
  • 14h30-17h : Escambi a l’entorn de la socializacion de la lenga occitana (obèrt a totes e a totas).
  • Acabada conviviala (aperitiu cantat).

Amassada Generala de l'IEO-OPM de 2023


Max Roqueta e lo roman

Mièja-Gauta

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.

Florian Vernet : presentacion de la tresena edicion del 'Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne'

Vinha

En 2020 sortissiá a las Premsas Universitària de La Mediteranèa (PULM) la tresena edicion del Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne de Florian Vernet.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Extrach del libre de Josèp Maffre 'Lo conse malgrat el'

Cencha de conse

Un tèxt publicat dins la revista Lo Gai Saber en 1939.

Istòria : 1065, assemblada de Tologes

Enluminure

Un article de la revista Viure numèro 3, 1965.