dictada-2017-albiLo Centre Occitan Ròcaguda d'Albi comunica - La Dictada Occitana de 2017 en Albigés se farà lo divendres 27 de genièr de tal biais de poder aver de classas d’escolans entièras : esperam a Albi al torn de 210 enfants venguts d’Escòlas publicas e de Calandreta.

La dictada se farà sus un conte de Joan Bodon ; aurem una exposicion suls sieus contes e tanben un contaire que coneis plan Bodon : Jiròni Vialaret.

La caracteristica màger d’aquelas manifestacions es lo braçatge de las generacions. Siam contents d’aver los menuts mas Òu ! Nos cal atanben joves, miègjoves e ainats...

Participar a la dictada per los adults es un bon biais d’encoratjar los escolans a persègre lors estudis en occitan. Vos esperam per aquò nombroses e motivats : 13h45 a la Mouline, 2 carrièra de la Mouline, Albi.


Venècia : extrach del roman 'Mièja-Gauta'

Masqueta

Extrach del roman Mièja-Gauta de Max Roqueta paregut en 2010 a las edicions Trabucaire.

Patrick Sauzet : Per un modèl mimetic del contacte de lengas (1987)

Sul perqué de l'abandon de la lenga occitana, al delà del modèl erosiu e del modèl conflictual. Un article de Patrick Sauzet dins la revista Lengas.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Entrevista de Ernest Bergez, Sourdure

Dins son magazine dels meses de julhet e d'agost de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista del musician Ernest Bergez, dich Sourdure, que presentava al mes de julhet son espectacles al Metronum.

Istòria : correspondéncia entre Marius e Elisa Coutarel

Carta postala

La comuna de Montpelhièr valoriza la correspondéncia entre Marius e Elisa Coutarel.