logotsfnetworkMèdia : TSF Network, los occitans son dins la plaça, mas, cal son e de que fan ? ligam

"TSF Network es la marca que representa lo Fialat Euroregional de Ràdio e Television Sens Frontièras. Se vòl un fialat euroregional de cooperacion que integra mantunes canals de ràdios, de televisions e d'associacions culturalas de las cinc regions membres de l'axe Atlantic-Mediterranèa (Euskadi, Aragon, Catalonha, Islas Balears, Comunautat de Valéncia, Lengadòc-Rosselhon e Miègjorn-Pirenèus). Lo sieu objectiu es d'ajudar la comunicacion audiovisuala transfrontièra, de desvolopar un sistèma eficaç e efectiu d'intercambi de contenguts entre los canals membres del Fialat e de crear un canal de ràdio e de television que, amb un èime transfrontalièr, emetèsse jornalierament contengut e informacions."


Totèm : l'agaça d'Abelhan

agaça

En 2017 sortiguèt la revista Los rocaires numèro 2 amb de contes suls animals totemics.

'Tornar legir Joan Bodon' obratge collectiu als Classiques Garnier

Relire Jean Boudou, Classiques Garnier, 2025

Ven de sortir als Classiques Garnier a la debuta de 2025 lo libre Relire Jean Bodon.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Sus la Cançon de Santa Fe

Letrina Cançon de Santa Fe

Un article de la revista La Cigalo Narbouneso (abril de 1927, pagina 49). Autor : P. Albarel. L'ortografia del tèxt es estada corregida.

Robèrt Lafont : Laus de Provença (2007)

Nimes

Dicha de Robèrt Lafont a l'ocasion de la remesa del Grand prèmi literari de Provença en 2007.