Lo Cercle occitan de Carcassona organiza per Nadal una sèria d'eveniments a l’Ostal Sirventés (79, la Trivala, Carcassona).

Aquel Temps de Nadal serà virat ongan cap a la mar, als rius e als peisses amb d'animacions titoladas Sopa de peisses :

  • Lo divendres 15 de decembre de 2017 a 18h30 se farà l’estrena d’una mòstra de pinturas e fotografias de Maxime Poulain que balharà a l’encòp una conferéncia suls peisses e lor maire qu’es tanben la nòstra : la maire-mar.
  • Lo divendres 22 a 18h30, se poirà tastar (amb las aurelhas) un Bolhabaissa poetic mediterranèu, version poetica de la celèbra sopa preparada als fornèls pel pescafin Brunò Peiràs.

Los dos intervenents precisan que « Los peisses... Aqueles abitants de l’aiga, que i son coma un peis... dins l’aiga, o coma un aucèl dins l’aire, es a eles que volèm rendre omenatge. Peisses d’argent, peisses de lum, peisses que los pescaires espèran la nuèit e lo jorn. Peisses que n’i a de mens en mens e que los cal salvar, coma plan maitas bèstias, de la predacion e de la pollucion umanas. »

De mai per aquel Temps de Nadal se tendrà tanben :

  • la grépia occitana ;
  • lo diluns 18 de decembre a 19h : una tasta de chocolats (chocolatièr Belin, d’Albi) e vins de Maurin/Maury ;
  • lo dimècres 20, 18h30 : Paraulas de Nadal (cadun(a) conta, canta, ditz Nadal...)

Los organizators precisan que 2018 se dobrirà lo divendres 5 de genièr a 18h amb las còcas dels Reis del Cercle Occitan del País de Carcassona e de l’IEO Aude e las cantinas de blanqueta de Limós amb, al bèl mitan de la taula, la Copa de França de rugbí de XIII emportada en 2017 per l’AS Carcassona.


Punt de vista d'Ives Roqueta sus l'occitanisme (1965)

La revista Viure en 1965 interrogava los actors de l'occitanisme del temps. Aquí lo testimoniatge d'Ives Roqueta.

Provença : la comuna de La Seina comunica en occitan

La Seina

La vila de La Seina en Provença sul sieu site internet presenta cada mes dins la seccion D'aquí un article en occitan.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Justin Bessou o cossí escriure la lenga nòstra (1903)

Civada coiola dins un camp de froment

Un tèxt de Justin Besson, testimoniatge preciós per saupre çò que cal pas far a l'escrich.

Los archius dels Amics de la lenga d'òc son al CIRDÒC

Fons Amic de la lenga d'oc

En octobre de 2017 los archius dels Amics de la lenga d'òc, l'antena parisenca del felibritge, son intrats dins las colleccions del CIRDÒC.