calandrons 2019

Los tres primièrs calandrons bachelièrs en 2019

Après l'anóncia dels resultats al bachelierat de 2019 la Confederacion Calandreta comunica.

Tres primièrs bachelièrs

La Confederacion Calandreta es aürosa de felicitar los tres primièrs Calandrons que venon de capitar lor bachelierat. L'annada 2019 foguèt la primièra per Calandreta amb lo cursus complet de la mairala al bachelierat e volèm saludar Gaëtan Gaillard, Guilhem Montviloff e Arthur Villaroya per lor camin de precursors.

Mercés a la còla de professors, al director Patric Albert e Amaïa Cormier la coordinatritz del licèu de los aver acompanhats fins a la capitada.

Esperam veire dins las annadas venentas un fum de joves sortir d'un percors complet Calandreta, bilingües, ciutadans esclairats e dubèrts sul mond.


Joan Fourié sus Renat Nelli (1982)

Renat Nelli (René Nelli)

Un tèxt de Joan Fourié publicat dins la revista Aicí e ara (mai de 1982).

Temps de castanhas, temps de Totsants...

Aliment emblematic dels païses occitans, la castanha.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Occitània en qualques mots

Detalh de la cobèrta 'L'Occitanie en 48 mots' d'Herve Terral

En 2014 sortissiá lo libre L'Occitanie en 48 mots d'Hervé Terral.

Florian Vernet : presentacion de la tresena edicion del 'Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne'

Vinha

En 2020 sortissiá a las Premsas Universitària de La Mediteranèa (PULM) la tresena edicion del Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne de Florian Vernet.