calandrons 2019

Los tres primièrs calandrons bachelièrs en 2019

Après l'anóncia dels resultats al bachelierat de 2019 la Confederacion Calandreta comunica.

Tres primièrs bachelièrs

La Confederacion Calandreta es aürosa de felicitar los tres primièrs Calandrons que venon de capitar lor bachelierat. L'annada 2019 foguèt la primièra per Calandreta amb lo cursus complet de la mairala al bachelierat e volèm saludar Gaëtan Gaillard, Guilhem Montviloff e Arthur Villaroya per lor camin de precursors.

Mercés a la còla de professors, al director Patric Albert e Amaïa Cormier la coordinatritz del licèu de los aver acompanhats fins a la capitada.

Esperam veire dins las annadas venentas un fum de joves sortir d'un percors complet Calandreta, bilingües, ciutadans esclairats e dubèrts sul mond.


Antonin Perbòsc : Fuòc nòu (1904)

Antòni Perbòsc

Article d'Antonin Perbòsc publicat pel primièr còp dins la revista Mont-Segur en 1904.

Florian Vernet : presentacion de la tresena edicion del 'Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne'

Vinha

En 2020 sortissiá a las Premsas Universitària de La Mediteranèa (PULM) la tresena edicion del Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne de Florian Vernet.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Critica del libre de Georges Labouysse 'Histoire de France, l’imposture'

Siege d'alesia, Vercingetorix Jules Cesar

Dins la revista Lo lugarn numèro 94 Cristian Rapin tornava sul libre de Georges Labouysse Histoire de France, l'imposture.

Montpelhièr : l'arpa del Senhor Guilhèm

En març de 2018 dins sa revista mesadièra la vila de Montpelhièr comunicava en occitan.