calandrons 2019

Los tres primièrs calandrons bachelièrs en 2019

Après l'anóncia dels resultats al bachelierat de 2019 la Confederacion Calandreta comunica.

Tres primièrs bachelièrs

La Confederacion Calandreta es aürosa de felicitar los tres primièrs Calandrons que venon de capitar lor bachelierat. L'annada 2019 foguèt la primièra per Calandreta amb lo cursus complet de la mairala al bachelierat e volèm saludar Gaëtan Gaillard, Guilhem Montviloff e Arthur Villaroya per lor camin de precursors.

Mercés a la còla de professors, al director Patric Albert e Amaïa Cormier la coordinatritz del licèu de los aver acompanhats fins a la capitada.

Esperam veire dins las annadas venentas un fum de joves sortir d'un percors complet Calandreta, bilingües, ciutadans esclairats e dubèrts sul mond.


Los archius dels Amics de la lenga d'òc son al CIRDÒC

Fons Amic de la lenga d'oc

En octobre de 2017 los archius dels Amics de la lenga d'òc, l'antena parisenca del felibritge, son intrats dins las colleccions del CIRDÒC.

Sul libre 'Composition Française' de Mona Ozouf

Après la sortida del libre de Mona Ozouf Composition Française Joan-Guilhem Roqueta ne fasiá la critica.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Lo freg, al pè del fuòc...

Freg e lops

En 2018 dins sa rubric Aital Òc lo jornal Centre Presse publicava lo tèxt d'E. Sodís : Lo freg al pè del fuòc.

Sul libre 'Composition Française' de Mona Ozouf

Après la sortida del libre de Mona Ozouf Composition Française Joan-Guilhem Roqueta ne fasiá la critica.