L'IEO 34 comunica sus las manifestacions ligadas a la lenga occitana organizadas del divendres 6 de març al dijòus 12 de març de 2020 dins lor parçan.

Divendres 6 de març, seguida e fin de la Setmana occitana dins Gard, Si c'est patois, c'est donc ton frère, a 18h. Sala du Zigom, 9 rota de Sant Gèli (Saint Gilles), Nimes (30).

Divendres 6 de març, 20h, Pèire Miremont, escrivan oblidat del peirogòrd negre. Serada literària animada per Brigida Mirmont e propausada per d’Aicí d’alai. Castèl dels Evesques, Sala de la pòrta vièlha Mediatèca, Laveruna (34). Gratuit.

Dissabte 7 de març, Teatre dels enfants, a partir de 14h30. Corala dels pichons, demonstracion de danças tradicionalas amb lo grop de Brinhon e Teatre. Organizat per l’IEO 30, sala Pagès (gimnasi) a Vezenòbres (30).

Dissabte 7 de març, Carnaval dels enfants, de 17h a 19h amb Copa-Camba. A la calandreta dels Dalfinets, plaça Aristidi Briand a Seta (34).

Dimècres 11 de març, a partir de 18h30, Cafè occitan de Somèire sul libre La bèstia del coar, La bête du couar, de Didier Leclerc. Lectura bilingüa a tres voses amb l’autor. Restaurant la Bistoure, Somèire (30).


Sèrgi Viaule : critica del libre de Miguel de Unamuno 'Sant Manuel lo bon, martir'

Al cors de l'estiu de 2020, IEO Edicions publiquèt dins la colleccion Flor envèrsa Sant Manuel lo Bon, martir de Miguel de Unamuno.

Max Roqueta e lo roman

Mièja-Gauta

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Patrici Pojada sus l'aranés e l'occitan general

L'aranés e l'occitan general

En 2010 la generalitat de Catalonha publicava quatre estudis sus l'aranés e l'occitan general.

Friedrich Engels e la nacionalitat del Sud de França (1848)

Friderich Engels

En 1848 dins la revista Neue Rheinische Zeitung n° 93, Friedrich Engels considerava la nacionalitat del Sud de França.