L'IEO 34 comunica sus las manifestacions ligadas a la lenga occitana organizadas del divendres 6 de març al dijòus 12 de març de 2020 dins lor parçan.

Divendres 6 de març, seguida e fin de la Setmana occitana dins Gard, Si c'est patois, c'est donc ton frère, a 18h. Sala du Zigom, 9 rota de Sant Gèli (Saint Gilles), Nimes (30).

Divendres 6 de març, 20h, Pèire Miremont, escrivan oblidat del peirogòrd negre. Serada literària animada per Brigida Mirmont e propausada per d’Aicí d’alai. Castèl dels Evesques, Sala de la pòrta vièlha Mediatèca, Laveruna (34). Gratuit.

Dissabte 7 de març, Teatre dels enfants, a partir de 14h30. Corala dels pichons, demonstracion de danças tradicionalas amb lo grop de Brinhon e Teatre. Organizat per l’IEO 30, sala Pagès (gimnasi) a Vezenòbres (30).

Dissabte 7 de març, Carnaval dels enfants, de 17h a 19h amb Copa-Camba. A la calandreta dels Dalfinets, plaça Aristidi Briand a Seta (34).

Dimècres 11 de març, a partir de 18h30, Cafè occitan de Somèire sul libre La bèstia del coar, La bête du couar, de Didier Leclerc. Lectura bilingüa a tres voses amb l’autor. Restaurant la Bistoure, Somèire (30).


Sul libre 'Déodat Roché « le Tisserand des Catharisme »'

Déodat Roché « le Tisserand des Catharisme »

Sul libre de Jean-Philippe Audouy Déodat Roché « le Tisserand des Catharisme » una critica de Sèrgi Viaule.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Suls libres de Joan-Ives Casanòva 'Trèns per d'aubres mòrts' e 'A l'esperduda dau silenci'

'Trèns per d'aubres mòrts' e 'A l'esperduda dau silenci'

En 2007 sortissián dos libres de Joan-Ives Casanòva : Trèns per d'aubres mòrts e A l'esperduda dau silenci.

Friedrich Engels e la nacionalitat del Sud de França (1848)

Friderich Engels

En 1848 dins la revista Neue Rheinische Zeitung n° 93, Friedrich Engels considerava la nacionalitat del Sud de França.