L'IEO 34 comunica sus las manifestacions ligadas a la lenga occitana organizadas del divendres 6 de març al dijòus 12 de març de 2020 dins lor parçan.

Divendres 6 de març, seguida e fin de la Setmana occitana dins Gard, Si c'est patois, c'est donc ton frère, a 18h. Sala du Zigom, 9 rota de Sant Gèli (Saint Gilles), Nimes (30).

Divendres 6 de març, 20h, Pèire Miremont, escrivan oblidat del peirogòrd negre. Serada literària animada per Brigida Mirmont e propausada per d’Aicí d’alai. Castèl dels Evesques, Sala de la pòrta vièlha Mediatèca, Laveruna (34). Gratuit.

Dissabte 7 de març, Teatre dels enfants, a partir de 14h30. Corala dels pichons, demonstracion de danças tradicionalas amb lo grop de Brinhon e Teatre. Organizat per l’IEO 30, sala Pagès (gimnasi) a Vezenòbres (30).

Dissabte 7 de març, Carnaval dels enfants, de 17h a 19h amb Copa-Camba. A la calandreta dels Dalfinets, plaça Aristidi Briand a Seta (34).

Dimècres 11 de març, a partir de 18h30, Cafè occitan de Somèire sul libre La bèstia del coar, La bête du couar, de Didier Leclerc. Lectura bilingüa a tres voses amb l’autor. Restaurant la Bistoure, Somèire (30).


Sul libre 'S.T.O' de Régine Hugounenq

sto

En 2019 sortissiá lo libre S.T.O - Lo tust de tres letras de Régine Hugounenq. En novembre la revista de la metropòli de Montpelhièr ne fasiá la presentacion.

Sèrgi Gairal sus Cantalausa

Cantalausa

Après la mòrt de Cantalausa en 2006 Sèrgi Gairal que lo coneissiá plan publicava dins lo jornal La Setmana un omenatge.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Vidèo : lo tambornet

Tambornet

Presentacion de jòc de bala al tambornet. Una vidèo del CIRDÒC.

Las lengas de l'Union Europèa

En 2013 sortissiá lo libre de Jaume Corbera Pou, La Unió Europea, un mosaic lingüístic. Dins lo jornal La Setmana numèro 1001 Joan-Claudi Forêt ne fasiá la critica.