Coma cada an l'IEO d'Avairon organiza per la dintrada una passejada. Ongan se farà lo 4 de setembre.

Per la partença lo rendètz-vos es fixat a 10h del matin a Claravals ont serà organizada una visita guidada del vilatge e una visita de la cava Laurens amb degustacions.

Puèi, après un desplaçament en veitura a Cassanhas Comtals, picnic tirat de la saqueta (en cas de pluèja, sala a Claravals).

Dins la tantossada  : visita del vilatge de Cassanhas Comtals.

Passetjada en Roergue 2021


Extrach del Libre de Catòia : Lo fuòc

Extrach del Libre de Catòia de Joan Bodon. Capítol 44.

Nòva : 'Lo cinc de junh' d'Ives Roqueta

Estiu

Dins la revista Letras d'òc numèro 1, de 1965, Ives Roqueta publicava lo tèxt : Lo cinc de junh.

Tren : linha a granda velocitat Tolosa-Bordèu

TGV

Lo dijòus 7 de mai de 2026 lo primièr ministre francés Sébastien Lecornu signèt a Tolosa un protocól d'acòrd que rend la construccion de la linha ferroviària a granda velocitat (LGV) Tolosa-Bordèu irreversibla.

Vidèo : entrevista de Maria-Joana Verny

M.-J. Verny

L'entrevista de Maria-Joana Verny (FELCO) per Marius Blenet (França 3). Genièr de 2017.

Joan B. Seguin : critica del libre de Robèrt Lafont 'Renaissance du Sud'

Renaissance du sud, Robèrt Lafont, Gallimard

En 1970 sortissiá lo libre de Robèrt Lafont Renaissance du Sud. Essai sur la litteratura occitane au temps de Henri IV.