Grop OC
Lo grop OC sul rodatge del videoclip de 'De bon matin'

Lo grop de musica OC plan conegut per sos espectacles de son e lum publiquèt en decembre de 2020 un videoclip d'un pauc mai de tres minutas. Presenta lor cançon De bon matin.

Lo clip es estat rodat dins la region dels estangs de Bages e de Peiriac prèp de Narbona. Es estat realizat per Philippe Benoist.

Christian Salès creator del grop OC trabalha amb un collectiu de musicians que, amb el, e pel plaser del public, jòga amb l'eretatge musical occitan e las tecnicas modèrnas.

Es tanben editor : en 2012 tornèt editar la Cançon de la crosada.


Las lengas de l'Union Europèa

En 2013 sortissiá lo libre de Jaume Corbera Pou, La Unió Europea, un mosaic lingüístic. Dins lo jornal La Setmana numèro 1001 Joan-Claudi Forêt ne fasiá la critica.

Lo site de René Merle : Remembrança

Illustracion, site de René Merle

René Merle es actiu dempuèi las annadas setanta al còp coma escrivan, cercaire o militant. S'interessèt notadament a l'accion occitanista e a la lenga occitana. Publica sus un site dedicat la frucha de son trabalh.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Punt de vista de Jacme de Cabanas sul diccionari de Cantalausa (2002)

diccionari Cantalausa

En 2002 alara que Cantalausa acabava los sieu diccionari, Jacme de Cabanas li donava son punt de vista.

Provença : la comuna de La Seina comunica en occitan

La Seina

La vila de La Seina en Provença sul sieu site internet presenta cada mes dins la seccion D'aquí un article en occitan.