L’amassada generala de 2023 l’Institut d’Estudis Occitans, aculhida per la seccion d’Avairon (IEO12), se debanarà a Rodés los 22 e 23 d’abril dins la sala de conferéncia del Centre Cultural, 25 avenguda Victor-Hugo, 12 000 a Rodés.

Totes los aderents de l’IEO son convidats a aquel moment fòrt important de la vida democratica de l'associacion. L’amassada generala es dubèrta a tots los aderents, personas fisicas e moralas (associacions aderentas) al jorn de lor escotisson. Cada aderent a una votz e pòt, en mai, èsser mandatat per dètz autras personas.

Lo bilanç de l’annada passada i serà presentat per votacion, e las activitats e accions per l’annada a venir i seràn discutidas e decididas. L’AG serà tanben aquesta annada lo moment de votar per un conselh d’administracion novèl, qu’es elegit totes los dos ans. Las candidaturas son dubèrtas e benvengudas.


Prefaci de Frederic Mistral a 'La pauriho' de Valèri Bernard (1899)

paurilha

En 1899 sortissiá a Marselha lo libre La pauriho de Valèri Bernard amb un prefaci de Frederic Mistral.

Lo freg, al pè del fuòc...

Freg e lops

En 2018 dins sa rubric Aital Òc lo jornal Centre Presse publicava lo tèxt d'E. Sodís : Lo freg al pè del fuòc.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Loís Alibèrt : Renaissença catalana e Renaissença occitana (1933)

Loís Alibèrt e Pompeu Fabra en 1933

Un tèxt de Loís Alibert publicat dins la revista Oc numèro 10-11 de 1933.

País de cocanha

pastel

Un article de la revista del consèlh regional d'Occitània de decembre de 2018 e genièr de 2019.