La Delegacion del Govèrn de Catalonha en França festejarà lo 21 d'octobre de 2010 l'oficializacion de la lenga occitana en Catalonha en preséncia del vicepresident del Govèrn de Catalonha Sr. Josep Lluis Carod Rovira.

Las associacions occitanas parisenca mercejan La Delegacion per aquel eveniment :

"Coordinacion Occitana de l’Illa-de-França - París lo 12 d'octobre de 2010

  • Los Amics de la lenga d’òc - Felibres de París
  • Lo Club Occitan de Noisy-Le-Grand
  • Lo CREO de la Talvera
  • L’IEO-París
  • Lo POS “Paname Occitania Studio”

"L’eveniment es Occitan. L’eveniment es a París.

"La Delegacion del Govèrn de Catalonha en França, a París, a previst de celebrar, lo 21 d’octobre de 2010, la Lei de l’Occcitan, aranés en Aran, que reconeis  l’oficialitat de l’Occitan coma lenga en Catalonha.

"Los talveròls de la region parisenca mercejan la Delegacion d’aver comprés l’importància de festejar l’eveniment dins la capitala de l’estat francés. Mercejan, atanben, lo Vice-president del Govèrn de Catalonha e lo Sindic d’Aran que se son anonciats per venir afirmar, en çò nòstre, la fiertat de las culturas bessonas catalanas e occitanas.

"Ensem, farem fèsta ; ensems, farem front !

"Lo secretari de la Coordinacion : Claudi Assemat"


'Tornar legir Joan Bodon' obratge collectiu als Classiques Garnier

Relire Jean Boudou, Classiques Garnier, 2025

Ven de sortir als Classiques Garnier a la debuta de 2025 lo libre Relire Jean Bodon.

Conte : 'Lo meu ostal' de Joan Bodon

Plancat

Lo recuèlh Contes del meu ostal de Joan Bodon sortiguèt en 1951.

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Presentacion del libre 'L'épopée cathare' de Michel Roquebert

L'épopée cathare, Michel Roquebert

En 1970 editat per Privat a Tolosa sortissiá lo primièr tòme del libre de Michel Roquebert, L'épopée cathare.

Sèrgi Gairal sus Cantalausa

Cantalausa

Après la mòrt de Cantalausa en 2006 Sèrgi Gairal que lo coneissiá plan publicava dins lo jornal La Setmana un omenatge.