Ivèrn de 2011 - Amics de la lenga d'òc - Programa

  • Dissabte 8 de genièr, 14h30 universitat de drech sala 110 Panteon. Per començar Domitille Vigneron nos presentarà lo sieu darrièr CD Sénher Dalfin, enfin per contunhar, lecturas poeticas de Gui Matieu<.
  • Dissabte 5 de febrièr, 14h30 a Ceus 92330, 3bis carrièra Margerite Renaudin (sala del primièr sul cinèma Le Trianon). En collaboracion amb Los Miègjornals de Ceus e la Velhada d'Auvernha, conferéncia de Felip Martel professor a l'universitat de Montpelhièr, parlarà del sieu libre Les Félibres et leur temps, Renaissance d'Oc et opinion (1850-1914) paregut a las premsas universitàrias de Bordèu. Evocarà tanben las originas del felibrige parisenc.

Lo pintre Pierre François

Presentacion de Pierre François, pintre originari de Seta, que a son biais participèt a la fin del sègle XX a l'accion occitana en illustrant de cobèrtas de libres.

Sus l'empec de la lenga occitana en sciéncia

tablèu

Un article de Felip Carbona publicat dins la revista Vida Nòstra en 1972, sus l'emplec de la lenga occitana en sciéncia.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Pedagogia : 'Enfanças'

En 2012 lo Centre Regional de Documentacion Pedagogica (CRDP) de l'acadèmia de Montpelhièr publicava un document a destinacion dels joves lectors Enfanças.

Punt de vista d'Ives Roqueta sus l'occitanisme (1965)

La revista Viure en 1965 interrogava los actors de l'occitanisme del temps. Aquí lo testimoniatge d'Ives Roqueta.