Ivèrn de 2011 - Amics de la lenga d'òc - Programa

  • Dissabte 8 de genièr, 14h30 universitat de drech sala 110 Panteon. Per començar Domitille Vigneron nos presentarà lo sieu darrièr CD Sénher Dalfin, enfin per contunhar, lecturas poeticas de Gui Matieu<.
  • Dissabte 5 de febrièr, 14h30 a Ceus 92330, 3bis carrièra Margerite Renaudin (sala del primièr sul cinèma Le Trianon). En collaboracion amb Los Miègjornals de Ceus e la Velhada d'Auvernha, conferéncia de Felip Martel professor a l'universitat de Montpelhièr, parlarà del sieu libre Les Félibres et leur temps, Renaissance d'Oc et opinion (1850-1914) paregut a las premsas universitàrias de Bordèu. Evocarà tanben las originas del felibrige parisenc.

Musica : Aqueles

Aqueles

Al mes de març de 2020 lo jornal Roergàs Centre Presse presentava lo grop Aqueles.

Loís Alibèrt : Renaissença catalana e Renaissença occitana (1933)

Loís Alibèrt e Pompeu Fabra en 1933

Un tèxt de Loís Alibert publicat dins la revista Oc numèro 10-11 de 1933.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Critica del libre de Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica de Maria-Clara Viguièr del libre Bestiari, aubres, vinhas.

Max Roqueta e lo roman

Mièja-Gauta

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.