Ivèrn de 2011 - Amics de la lenga d'òc - Programa

  • Dissabte 8 de genièr, 14h30 universitat de drech sala 110 Panteon. Per començar Domitille Vigneron nos presentarà lo sieu darrièr CD Sénher Dalfin, enfin per contunhar, lecturas poeticas de Gui Matieu<.
  • Dissabte 5 de febrièr, 14h30 a Ceus 92330, 3bis carrièra Margerite Renaudin (sala del primièr sul cinèma Le Trianon). En collaboracion amb Los Miègjornals de Ceus e la Velhada d'Auvernha, conferéncia de Felip Martel professor a l'universitat de Montpelhièr, parlarà del sieu libre Les Félibres et leur temps, Renaissance d'Oc et opinion (1850-1914) paregut a las premsas universitàrias de Bordèu. Evocarà tanben las originas del felibrige parisenc.

Frederic Mistral sus Victor Gelu (1886)

Victor Gelu

En 1886 sortissiá en dos volums las òbras complètas de Victor Gelu amb un prefaci de Frederic Mistral.

Robèrt Lafont : a prepaus de la mòrt del general de Gaulle

Glèisa Nòstra Dòna de París lo 12 de novembre de 1970

En 1970 morissiá lo general de Gaulle. Dins lo numèro 22 de la revista Viure, Robèrt Lafont tornava sus l'eveniment.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Carles Pons : diaspòra roergassa en Argentina

Clement Cabanettes, Pigüé

Un article de Carles Pons sus la diaspòra roergassa en Argentina.

Sus la Cançon de Santa Fe

Letrina Cançon de Santa Fe

Un article de la revista La Cigalo Narbouneso (abril de 1927, pagina 49). Autor : P. Albarel. L'ortografia del tèxt es estada corregida.