Prima de 2011 - Amics de la Lenga d'Òc - Programa

  • dissabte 30 d'abrial 14:30 : conferéncia (sala 110 facultat de drech Panteon) de Pierre Martial mèstre d'òbra del Felibrige sus Les gandes heures d'Occitanie.
  • dissabte 21 de mai : fèsta parisenca de la Santa Estela 11:30 dichas davant l'estatua de Clémence Isaure (jardin du Luxembourg) puèi repais.
  • dissabte 4 e dimenge 5 de junh felibrejada de Cèus : dissabte a 14 oras a l'ostal de la comuna sala Erwin Guldner, conferéncias e concèrts. Dimenge 9:30 messa en occitan celebrada per l’abat majoral Jòrdi Passerat, ceremonia al jardin dels Felibres en preséncia del Capolièr del Felibritge Jacques Mouttet, passacarrièra, vin d’onor e remesa de medalhas de Florian, repais, espectacle, romievatge sus las tombas de Josèp Loubet, refondator dels Amics de la lenga d’Òc e de Leon Acelly.

Robèrt Martí sul diccionari de Loís Alibèrt (1988)

Diccionaire occitan-français de Louis Alibert

Testimoniatge de Robèrt Martí sul diccionari de Loís Alibèrt.

'Tornar legir Joan Bodon' obratge collectiu als Classiques Garnier

Relire Jean Boudou, Classiques Garnier, 2025

Ven de sortir als Classiques Garnier a la debuta de 2025 lo libre Relire Jean Bodon.

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Punt de vista de Jacme de Cabanas sul diccionari de Cantalausa (2002)

diccionari Cantalausa

En 2002 alara que Cantalausa acabava los sieu diccionari, Jacme de Cabanas li donava son punt de vista.

Peticion contra la fin de l'Estivada de Rodés : Gardarem l'Estivada

Gardarem l'Estivada

Après las anóncias del conse de Rodés, Christian Teyssèdre, al subjècte de las animacions estivalas previstas per la vila, que preveson la desaparicion de l'Estivada coma manifestacion culturala occitana, un collectiu s'organiza per son manteniment.