Prima de 2011 - Amics de la Lenga d'Òc - Programa

  • dissabte 30 d'abrial 14:30 : conferéncia (sala 110 facultat de drech Panteon) de Pierre Martial mèstre d'òbra del Felibrige sus Les gandes heures d'Occitanie.
  • dissabte 21 de mai : fèsta parisenca de la Santa Estela 11:30 dichas davant l'estatua de Clémence Isaure (jardin du Luxembourg) puèi repais.
  • dissabte 4 e dimenge 5 de junh felibrejada de Cèus : dissabte a 14 oras a l'ostal de la comuna sala Erwin Guldner, conferéncias e concèrts. Dimenge 9:30 messa en occitan celebrada per l’abat majoral Jòrdi Passerat, ceremonia al jardin dels Felibres en preséncia del Capolièr del Felibritge Jacques Mouttet, passacarrièra, vin d’onor e remesa de medalhas de Florian, repais, espectacle, romievatge sus las tombas de Josèp Loubet, refondator dels Amics de la lenga d’Òc e de Leon Acelly.

L'occitan es un balon de rugbi !

rugbi

En setembre de 2013, J. B. publicava sul site de l'IEO d'Aveyron lo sieu punt de vista sus la lenga occitana.

Lei santons de Provença

Sus los santons de provença, un article de la revista del conselh general de las Bocas de Ròse, Accent de Provence, numèro 263, novembre e decembre de 2016.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Joan Fourié sus Renat Nelli (1982)

Renat Nelli (René Nelli)

Un tèxt de Joan Fourié publicat dins la revista Aicí e ara (mai de 1982).

Critica del libre de Glaudi barsòtti : 'La tèrra deis autres'

Illustracion 'La tèrra deis autres'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica del libre de Glaudi barsòtti : La tèrra deis autres.