Un article del jornal Atout Tarn - Numèro 98 - Decembre de 2013 e genièr de 2014 :

Bibliotèca despartamentala de Tarn l’occitan fa sa mala !

En partenariat amb la Mission occitana del Conselh general, la Bibliotèca Despartamentala de Tarn (BDT) ven de crear quatre malas pedagogicas que caduna clau un quarantenat de documents multimèdias sul patrimòni occitan. Fachas per rendre l’occitan accessible a cada Tarnés e ajudar los ensenhaires e intervenents pedagogics, las malas se son montadas per nivèl de coneissença :

  • « Descobèrta de l’Occitan » : per tot public
  • « L’Occitan a l’escòla » : pels ensenhaires e escolans del primari en prioritat
  • « L’Occitan pels collegians » : pels escolans e professors de collègis en prioritat
  • « Per aprigondir l’Occitan » : per tot public amb de libres pels iniciats

CD e DVD musicals e artistics, libres istorics, economics e culturals, romans, BD, diccionaris, metòdes d’aprendissatge lingüistic e documentaris garnisson las malas que fan mòstra de la modernitat e del vam de la creacion occitana a mai rendon omenatge a las òbras màgers de la literatura occitana.

Las malas son mesas a dispausicion del malhum despartamental de las bibliotècas. Prioritarament per las estructuras collectivas (escòlas, collègis, associacions culturalas e socialas...), las malas seràn accessiblas en demandant a la bibliotèca de vòstra comuna que se cargarà de ne far reservacion a la BDT. Las malas atanben se pòdon metre a dispausicion dels usatgièrs de la bibliotèca dins lo cadre d’animacions.


Provença : la comuna de La Seina comunica en occitan

La Seina

La vila de La Seina en Provença sul sieu site internet presenta cada mes dins la seccion D'aquí un article en occitan.

Joan Fourié sus Renat Nelli (1982)

Renat Nelli (René Nelli)

Un tèxt de Joan Fourié publicat dins la revista Aicí e ara (mai de 1982).

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Robèrt Lafont : Laus de Provença (2007)

Nimes

Dicha de Robèrt Lafont a l'ocasion de la remesa del Grand prèmi literari de Provença en 2007.

Ives Roqueta sus Frederic Mistral

Tresor

Un article de Ives Roqueta (junh de 1998). Sorsa : Lo Lugarn numèro 86/87, 2004.