Un article del jornal Atout Tarn - Numèro 98 - Decembre de 2013 e genièr de 2014 :

Bibliotèca despartamentala de Tarn l’occitan fa sa mala !

En partenariat amb la Mission occitana del Conselh general, la Bibliotèca Despartamentala de Tarn (BDT) ven de crear quatre malas pedagogicas que caduna clau un quarantenat de documents multimèdias sul patrimòni occitan. Fachas per rendre l’occitan accessible a cada Tarnés e ajudar los ensenhaires e intervenents pedagogics, las malas se son montadas per nivèl de coneissença :

  • « Descobèrta de l’Occitan » : per tot public
  • « L’Occitan a l’escòla » : pels ensenhaires e escolans del primari en prioritat
  • « L’Occitan pels collegians » : pels escolans e professors de collègis en prioritat
  • « Per aprigondir l’Occitan » : per tot public amb de libres pels iniciats

CD e DVD musicals e artistics, libres istorics, economics e culturals, romans, BD, diccionaris, metòdes d’aprendissatge lingüistic e documentaris garnisson las malas que fan mòstra de la modernitat e del vam de la creacion occitana a mai rendon omenatge a las òbras màgers de la literatura occitana.

Las malas son mesas a dispausicion del malhum despartamental de las bibliotècas. Prioritarament per las estructuras collectivas (escòlas, collègis, associacions culturalas e socialas...), las malas seràn accessiblas en demandant a la bibliotèca de vòstra comuna que se cargarà de ne far reservacion a la BDT. Las malas atanben se pòdon metre a dispausicion dels usatgièrs de la bibliotèca dins lo cadre d’animacions.


Joan B. Seguin : critica del libre de Robèrt Lafont 'Renaissance du Sud'

Renaissance du sud, Robèrt Lafont, Gallimard

En 1970 sortissiá lo libre de Robèrt Lafont Renaissance du Sud. Essai sur la litteratura occitane au temps de Henri IV.

Occitània en qualques mots

Detalh de la cobèrta 'L'Occitanie en 48 mots' d'Herve Terral

En 2014 sortissiá lo libre L'Occitanie en 48 mots d'Hervé Terral.

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Vidèo : G. Couffignal sus 'La Santa Estela del centenari'

Couffignal

Conferéncia de G. Couffignal sus La Santa Estela del centenari.

Lo grelhon, lo lop e las abelhas : un conte de Justin Bessou

Detalh d'una gravadura de Tavy Notton (1914-1977) sus la vida de las abelhas

Lo grelhon, lo lop e las abelhas es lo primièr tèxt dels Contes de la Tatà Mannon de Justin Bessou.