espaci-occitan-carcinol02/2016 - A Sant Ceren en Carcin es en projècte sota la direccion de l'associacion Aquí l'òc la dubèrtura d'un Espaci Occitan Carcinòl. Cadun pòt ajudar lo projècte via la plataforma Ulule [aquí]

Çò que ne dison : "Aqueste luòc s'apelarà Espaci Occitan Carcinòl. Aculhirà, assabentarà tot public e prepausarà la seguida dels corses per adultes (nivèls començants e confirmits) mas tanben de mòstras, de conferéncias, de lecturas publicas, de cant e de musica, una botiga de libres e de produches culturals occitan."


Critica del libre de Glaudi barsòtti : 'La tèrra deis autres'

Illustracion 'La tèrra deis autres'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica del libre de Glaudi barsòtti : La tèrra deis autres.

Jòrdi Labouysse : 'Occitània, Moments d'histoire'

Jòrdi Labouysse : 'Occitània, Moments d'histoire', 2023

Lo libre Occitània, Moments d'histoire de Jòrdi Labouysse publicat a la prima de 2023, recampa d'articles publicats entre 1980 e 2010 ligats a l'istòria dels païses occitans.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Robèrt Lafont : a prepaus de la mòrt del general de Gaulle

Glèisa Nòstra Dòna de París lo 12 de novembre de 1970

En 1970 morissiá lo general de Gaulle. Dins lo numèro 22 de la revista Viure, Robèrt Lafont tornava sus l'eveniment.

Lo sens dels mots : unic/unenc e uman/omenenc

unic

Un comentari de Pèire Pessamessa sus l'emplec dels mots unic/unenc e uman/omenenc.