L'IEO de Lengadòc publica cada an de libres. Son sovent de mal trobar.

Venon de publicar al format .pdf un bulletin de comanda amb totas las entresenhas necessàrias.

Son editats per l'IEO de Lengadòc d'autors coma :

  • Cristian Chaumont (Abelhas e forselons, Autan negre, Recapte ultim, L'aus de colèra...),
  • Florian Vernet (Fin de partida, 666),
  • Joan Larzac,
  • Miquèl Decòrt (Villàs de femnas) o encara
  • Jaumet Demèsa (Òme d'Òrb).

L'ostal d'edicion a pres dempuèi 2021 lo nom d'E... rau !


Sèrgi Viaule : critica del libre 'Lo mistèri de la Montanha Negra'

Lo mistèri de la Montanha Negra

En novembre de 2012 sul webzine Jornalet Sèrgi Viaule presentava lo libre de Cristina Clairmont Lo mistèri de la Montanha Negra.

Lei santons de Provença

Sus los santons de provença, un article de la revista del conselh general de las Bocas de Ròse, Accent de Provence, numèro 263, novembre e decembre de 2016.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Sèrgi Viaule : critica del libre de Miguel de Unamuno 'Sant Manuel lo bon, martir'

Al cors de l'estiu de 2020, IEO Edicions publiquèt dins la colleccion Flor envèrsa Sant Manuel lo Bon, martir de Miguel de Unamuno.

Pedagogia : 'Enfanças'

En 2012 lo Centre Regional de Documentacion Pedagogica (CRDP) de l'acadèmia de Montpelhièr publicava un document a destinacion dels joves lectors Enfanças.