Supression de l'emission Conta Monde sus France Bleu
Visual de la Coordinacion contra la supression de l'emission Conta Monde

A la fin del mes de junh de 2024, France Bleu Occitanie anonciava que suprimariá per la dintrada l'emission occitana Conta Monde.

De per abans, la meteissa emission èra ja estada tocada per una interdiccion de difusar de musica occitana, çò que ja passava l’òsca per un programa qu’a per tòca de valorizar l’actualitat culturala occitana.

En seguida d’aquò, la Coordinacion Occitana de la region Occitània mandèt un corrièr a la direccion de Ràdio França, per li demandar de manténer l’emission e de levar l’interdiccion de difusion de musica occitana.

Una peticion es estada lancada. La Coordinacion convida lo mond a la signar e a la far virar.

Signar la peticion


Musica : Aqueles

Aqueles

Al mes de març de 2020 lo jornal Roergàs Centre Presse presentava lo grop Aqueles.

Teatre : 'Geronimo' d'André Benedetto

Lo Geronimo de Benedetto

En 1974 André Benedetto montava la pèça Geronimo, los redactors de la revista Revolum dels mes de genièr de 1975 ne rendián compte.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Joan Fourié sus Renat Nelli (1982)

Renat Nelli (René Nelli)

Un tèxt de Joan Fourié publicat dins la revista Aicí e ara (mai de 1982).

Ives Roqueta sus Frederic Mistral

Tresor

Un article de Ives Roqueta (junh de 1998). Sorsa : Lo Lugarn numèro 86/87, 2004.