Lo CFPO de Miègjorn-Pirenèus prepausa una formacion intensiva a l'occitan modèrne, per los que son en recèrca d'emplec dins los mestièrs ligats a la lenga e a la cultura occitanas.

La formacion se debana sus sièis meses, de genièr a junh de 2014.

  • Durada en centre : 540 oras
  • Estagi en entrepresa : 294 oras
  • Nivèl d’entrada : bac.
  • Dètz plaças disponiblas.

Presentacion : "L’objectiu d’aquesta accion es de permetre al beneficiari de construire un percors d’accès a l’emplec e/o a la formacion, en fasa amb son perfil e las filièras d’emplec occitanas. S’articularà doncas a l’entorn dels diferents contenguts seguents :

  • coneissença dels mestièrs accessibles amb la lenga occitana
  • iniciacion a la cultura occitana (grands eveniments e patrimònis culturals de la Region…)
  • lenga occitana modèrna (nivèls de competéncia lingüistica divèrses)
  • acompanhament del projècte professional."
Per ne saupre mai : [pagina dedicada - CFPO de Mièjorn-Pirenèus]

Joan Jaurés : educacion populara e lengas (1911)

Joan Jaurés

Lo 15 d'agost de 1911 dins La dépêche du Midi èra publicat un article de Joan Jaurés. Tornava aquí sus la lenga occitana que parlava correntament.

Sèrgi Viaule : critica del libre de Pau Gayraud 'Lo libre del causse'

Lo libre del causse - Pau Gayraud - Vent Terral

En 2016 l'editor Vent Terral tornava editar Lo libre del causse de Pau Gayraud.

Ajuda militara a Ucraina : Caesars e missils AASM

Missil AASM

Lo 18 de genièr de 2024 lo ministre de la defensa francés Sébastien Lecornu anoncièt un cèrt nombre de mesuras per ajudar Ucraina dins sa lucha contra l'occupant rus.

Sus la Cançon de Santa Fe

Letrina Cançon de Santa Fe

Un article de la revista La Cigalo Narbouneso (abril de 1927, pagina 49). Autor : P. Albarel. L'ortografia del tèxt es estada corregida.

Sul libre 'S.T.O' de Régine Hugounenq

sto

En 2019 sortissiá lo libre S.T.O - Lo tust de tres letras de Régine Hugounenq. En novembre la revista de la metropòli de Montpelhièr ne fasiá la presentacion.