Lo CFPO de Miègjorn-Pirenèus prepausa una formacion intensiva a l'occitan modèrne, per los que son en recèrca d'emplec dins los mestièrs ligats a la lenga e a la cultura occitanas.

La formacion se debana sus sièis meses, de genièr a junh de 2014.

  • Durada en centre : 540 oras
  • Estagi en entrepresa : 294 oras
  • Nivèl d’entrada : bac.
  • Dètz plaças disponiblas.

Presentacion : "L’objectiu d’aquesta accion es de permetre al beneficiari de construire un percors d’accès a l’emplec e/o a la formacion, en fasa amb son perfil e las filièras d’emplec occitanas. S’articularà doncas a l’entorn dels diferents contenguts seguents :

  • coneissença dels mestièrs accessibles amb la lenga occitana
  • iniciacion a la cultura occitana (grands eveniments e patrimònis culturals de la Region…)
  • lenga occitana modèrna (nivèls de competéncia lingüistica divèrses)
  • acompanhament del projècte professional."
Per ne saupre mai : [pagina dedicada - CFPO de Mièjorn-Pirenèus]

Friedrich Engels e la nacionalitat del Sud de França (1848)

Friderich Engels

En 1848 dins la revista Neue Rheinische Zeitung n° 93, Friedrich Engels considerava la nacionalitat del Sud de França.

Lo freg, al pè del fuòc...

Freg e lops

En 2018 dins sa rubric Aital Òc lo jornal Centre Presse publicava lo tèxt d'E. Sodís : Lo freg al pè del fuòc.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Joan Jaurés : educacion populara e lengas (1911)

Joan Jaurés

Lo 15 d'agost de 1911 dins La dépêche du Midi èra publicat un article de Joan Jaurés. Tornava aquí sus la lenga occitana que parlava correntament.

Entrevista de Ernest Bergez, Sourdure

Dins son magazine dels meses de julhet e d'agost de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista del musician Ernest Bergez, dich Sourdure, que presentava al mes de julhet son espectacles al Metronum.