flarep-2016La FLAREP comunica. Extrach :

Del 22 al 24 d'octobre se tendrà a Montpelhièr lo collòqui de la Federacion dels ensenhaires de lenga e cultura d'òc (FELCO).

Los collòquis FLAREP, en mai d’èsser un luòc de reflexion, son tanben l’escasença de rescontrar d’associacions d’ensenhaires e de parents d’escolans de las autras lengas de França : i descubrissèm de situacions diferentas o semblantas a la de l’occitan. Son ja estats organizats per la FELCO a Albi en 1989, Montpelhièr en 1994, Vilanòva d’Òlt en 2000 e Sant Africa en 2008. [...]

Lo collòqui comença lo dissabte 22 d’octobre a 2 oras de l’aprèp-dinnar a la Sala Molière sus la plaça de la Comèdia a cinc minutas de la gara de Montpelhièr. Es important d’èsser presents a la dubertura : lo director-adjonch del cabinet del Ministèri (que la FELCO rescontrèt 4 còps en 2015-2016) a anonciada sa venguda, e mai de responsables sindicals e d’elegits. Nos cal mostrar que representam una fòrça.

[ligam]


Presentacion del libre 'L'épopée cathare' de Michel Roquebert

L'épopée cathare, Michel Roquebert

En 1970 editat per Privat a Tolosa sortissiá lo primièr tòme del libre de Michel Roquebert, L'épopée cathare.

Joan-Claudi Sèrras : critica de 'La pluèja rossèla' de Julio Llamazares

La pluèja rossèla, Julio Llamazares

En 2008 sortissiá a cò de IEO Edicions la traduccion occitana del libre de Julio Llamazares La lluvia amarilla.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

'Los tres gendres del paure òme' : presentacion de Domenja Blanchard

Los tres gendres del paure òme

En 2008 sortissiá lo libre d'Ives Roqueta Los tres gendres del paure òme.

Conte : Lo pol e la poma d'aur

Un conte collectat en Roergue per las equipas d'Al Canton, dich per Gilbert Lafage.