Ginolhac Crotz occitana 2021
Lo 2 d'octobre a Albi : conferéncia de Ramon Ginolhac

Lo dissabte 2 d'octobre de 2021 a 17h se debanarà al Centre Occitan Rochegude (COR) d'Albi una conferéncia debat de Ramon Ginolhac sus la crotz occitana.

Aquel eveniment seguís la parucion al mes de març del libre Histoire de la croix occitane. Aquí Ramon Ginolhac sintetizava lo fruch de sas recèrcas sus la crotz venguda simbòl per totes los occitans e assajava de respondre a divèrsas questions que se pausan encara a son subjècte. D’ont ven ? Quina es son istòria ?

Lo subjècte es vast e apassiona lo mond dempuèi de sègles. Se pòdon trapar d’afirmacions divèrsas, amb o sens pròvas, e sovent en contradiccion entre elas, sus l’origina e l’istòria d’aquela crotz.

La conferéncia que presentarà lo 2 d'octobre sarà l'ocasion per el de tornar sus las questions que demòran dubèrtas. Lo títol de sa presentacion es : Punts en debat sus la crotz occitana.

Se volètz contestar d’unas causas, o se sètz pas completament convençudas e convençuts per d’unes punts, o tot simplament, s’avètz de questions a pausar, l'autor serà aquel 2 d'octobre a Albi prèst a vos respondre.

Conferéncia Ginolhac Albi 2021

Sul libre 'Composition Française' de Mona Ozouf

Après la sortida del libre de Mona Ozouf Composition Française Joan-Guilhem Roqueta ne fasiá la critica.

Suls libres de Joan-Ives Casanòva 'Trèns per d'aubres mòrts' e 'A l'esperduda dau silenci'

'Trèns per d'aubres mòrts' e 'A l'esperduda dau silenci'

En 2007 sortissián dos libres de Joan-Ives Casanòva : Trèns per d'aubres mòrts e A l'esperduda dau silenci.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

'Tornar legir Joan Bodon' obratge collectiu als Classiques Garnier

Relire Jean Boudou, Classiques Garnier, 2025

Ven de sortir als Classiques Garnier a la debuta de 2025 lo libre Relire Jean Bodon.

Tolosa : Aplec de la sardana

Aplec de la sardana

Dins son magazine del mes de mai de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista d'Estel Llansana que presentava l’Aplec de la sardana que s'anava debanar dins la vila.