En 2020 l'IEO del Cantal en collaboracion amb la librariá Découvertes Occitanes organizava pel primièr còp un concors d'expression occitana. Ongan en 2021 torna organizar l'eveniment.

Lo concors es dubèrt a totes. Las contribucions pòdon èsser escrichas o orala. Puslèu que d'escriure los candidats pòdon mandar un enregistrament.

L’istòria deu illustrar una de las tres fotografias seleccionadas pels organizators e presentadas sus lor site internet aquí.

La sola constrencha es de s’exprimir en occitan dins un tèxte de doas paginas al mai, o dins un enregistrament de mens de 5 minutas. Las tres participacions seleccionadas seràn publicadas sul site de l’IEO 15.

La data limita per mandar les tèxtes o les enregistraments es lo 31 de mai de 2021.

[site de l'IEO 15]


Temps de castanhas, temps de Totsants...

Aliment emblematic dels païses occitans, la castanha.

Venècia : extrach del roman 'Mièja-Gauta'

Masqueta

Extrach del roman Mièja-Gauta de Max Roqueta paregut en 2010 a las edicions Trabucaire.

Bulgària far part de la zòna èuro

Pèça de 2 € bulgara de 2026

Dempuèi lo mes de genièr de 2026 la moneda bulgara es l'èuro.

Andreu Nin : La revolucion d'octòbre e la question nacionala

Detalh d'una medalha datant del temps de l'URSS

En 1935 sortissiá lo libre Els moviments d'emancipació nacional d'Andreu Nin (1892-1937). Aquí çai-jos una seleccion de son tèxt.

Vidèo : G. Couffignal sus 'La Santa Estela del centenari'

Couffignal

Conferéncia de G. Couffignal sus La Santa Estela del centenari.