En 2020 l'IEO del Cantal en collaboracion amb la librariá Découvertes Occitanes organizava pel primièr còp un concors d'expression occitana. Ongan en 2021 torna organizar l'eveniment.

Lo concors es dubèrt a totes. Las contribucions pòdon èsser escrichas o orala. Puslèu que d'escriure los candidats pòdon mandar un enregistrament.

L’istòria deu illustrar una de las tres fotografias seleccionadas pels organizators e presentadas sus lor site internet aquí.

La sola constrencha es de s’exprimir en occitan dins un tèxte de doas paginas al mai, o dins un enregistrament de mens de 5 minutas. Las tres participacions seleccionadas seràn publicadas sul site de l’IEO 15.

La data limita per mandar les tèxtes o les enregistraments es lo 31 de mai de 2021.

[site de l'IEO 15]


Sul libre de Régine Lacroix-Neuberth 'Le Théatricule et le caleçon d'écailles'

Le Théatricule et le caleçon d'écailles

Critica de Robèrt Lafont del libre Le Théatricule et le caleçon d'écailles.

Vidèo : per una Fòrça culturala occitana

Per una fòrça culturala occitana

Collòqui del 25/11/17 a Narbona Region Occitània : per una fòrça culturala occitana. Las vidèos.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Joan Fourié sus Renat Nelli (1982)

Renat Nelli (René Nelli)

Un tèxt de Joan Fourié publicat dins la revista Aicí e ara (mai de 1982).

Agricultura : per estalviar l'aiga, lo palhatge

Palhatge dins un òrt

Aurelian Chaire dins l'enscastre de sos estudis en agricultura anèt trabalhar en Casamança. Dins l'edicion del 11 al 17 d'abril de 2014 del jornal La Setmana, presentava la tecnica del palhage.