A l'escasença de sos encontres titolats A la descobèrta d'una òbra l’IEO 12 organiza lo dimècres 5 d'octòbre a 18h, a l’Ostal de las associacions, sala 108 (Av. Tarayre, Rodés) un encontre amb Miquèla Stenta.

Es son òbra Fin'amors triptic.. e mai que serà presentada per aquesta dintrada de 2022.

L'encontre es organizat per l'IEO 12, es dobèrt a totes e a gratís, amb lo veire de l'amistat per clavar la serada e perlongar los escambis.


Maria-Clàudia Gastou : sus 'l'Armana prouvençau'

armana prouvençau

A propaus de l'Armana prouvençau.

Publicacion : aprene l'occitan e promòure lo 'patrimòni'

Apprendre l'occitan, promouvoir le 'patrimoine' de Gregoire Andreo Raynaud

Sortiguèt al mes de genièr de 2023 lo libre Apprendre l'occitan, promouvoir le 'patrimoine' de Gregoire Andreo Raynaud. Es estat publicat per L'Harmattan.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Estudi sus la Cançon de la Crosada

En 2015 sortissiá lo libre Lorsque la poésie fait le souverain, Étude sur la Chanson de la Croisade Albigeoise.

Vidèo : per una Fòrça culturala occitana

Per una fòrça culturala occitana

Collòqui del 25/11/17 a Narbona Region Occitània : per una fòrça culturala occitana. Las vidèos.