A l'escasença de sos encontres titolats A la descobèrta d'una òbra l’IEO 12 organiza lo dimècres 5 d'octòbre a 18h, a l’Ostal de las associacions, sala 108 (Av. Tarayre, Rodés) un encontre amb Miquèla Stenta.

Es son òbra Fin'amors triptic.. e mai que serà presentada per aquesta dintrada de 2022.

L'encontre es organizat per l'IEO 12, es dobèrt a totes e a gratís, amb lo veire de l'amistat per clavar la serada e perlongar los escambis.


Florian Vernet : presentacion de la tresena edicion del 'Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne'

Vinha

En 2020 sortissiá a las Premsas Universitària de La Mediteranèa (PULM) la tresena edicion del Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne de Florian Vernet.

Temps de castanhas, temps de Totsants...

Aliment emblematic dels païses occitans, la castanha.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Pau-Loís Granier per Felip Gardy

Pau-Loís Granier - òbra poetica occitana

Un article de Felip Gardy dins la revista Oc (ivèrn de 2002).

Loís Alibèrt : Renaissença catalana e Renaissença occitana (1933)

Loís Alibèrt e Pompeu Fabra en 1933

Un tèxt de Loís Alibert publicat dins la revista Oc numèro 10-11 de 1933.