L'IEO 34 comunica sus las manifestacions ligadas a la lenga occitana organizadas del divendres 6 de març al dijòus 12 de març de 2020 dins lor parçan.

Divendres 6 de març, seguida e fin de la Setmana occitana dins Gard, Si c'est patois, c'est donc ton frère, a 18h. Sala du Zigom, 9 rota de Sant Gèli (Saint Gilles), Nimes (30).

Divendres 6 de març, 20h, Pèire Miremont, escrivan oblidat del peirogòrd negre. Serada literària animada per Brigida Mirmont e propausada per d’Aicí d’alai. Castèl dels Evesques, Sala de la pòrta vièlha Mediatèca, Laveruna (34). Gratuit.

Dissabte 7 de març, Teatre dels enfants, a partir de 14h30. Corala dels pichons, demonstracion de danças tradicionalas amb lo grop de Brinhon e Teatre. Organizat per l’IEO 30, sala Pagès (gimnasi) a Vezenòbres (30).

Dissabte 7 de març, Carnaval dels enfants, de 17h a 19h amb Copa-Camba. A la calandreta dels Dalfinets, plaça Aristidi Briand a Seta (34).

Dimècres 11 de març, a partir de 18h30, Cafè occitan de Somèire sul libre La bèstia del coar, La bête du couar, de Didier Leclerc. Lectura bilingüa a tres voses amb l’autor. Restaurant la Bistoure, Somèire (30).


Lo site de René Merle : Remembrança

Illustracion, site de René Merle

René Merle es actiu dempuèi las annadas setanta al còp coma escrivan, cercaire o militant. S'interessèt notadament a l'accion occitanista e a la lenga occitana. Publica sus un site dedicat la frucha de son trabalh.

Sul libre 'Poesia catalana del sègle XX' - Robèrt Lafont - 1965

poesia

En 1963 sortissiá lo libre Poesia catalana del sègle XX. Robèrt Lafont ne faguèt la critica dins la revista Letras d'òc.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Critica del libre de Glaudi barsòtti : 'La tèrra deis autres'

Illustracion 'La tèrra deis autres'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica del libre de Glaudi barsòtti : La tèrra deis autres.

Presentacion del libre 'L'épopée cathare' de Michel Roquebert

L'épopée cathare, Michel Roquebert

En 1970 editat per Privat a Tolosa sortissiá lo primièr tòme del libre de Michel Roquebert, L'épopée cathare.