Grop OC
Lo grop OC sul rodatge del videoclip de 'De bon matin'

Lo grop de musica OC plan conegut per sos espectacles de son e lum publiquèt en decembre de 2020 un videoclip d'un pauc mai de tres minutas. Presenta lor cançon De bon matin.

Lo clip es estat rodat dins la region dels estangs de Bages e de Peiriac prèp de Narbona. Es estat realizat per Philippe Benoist.

Christian Salès creator del grop OC trabalha amb un collectiu de musicians que, amb el, e pel plaser del public, jòga amb l'eretatge musical occitan e las tecnicas modèrnas.

Es tanben editor : en 2012 tornèt editar la Cançon de la crosada.


Montpelhièr : l'arpa del Senhor Guilhèm

En març de 2018 dins sa revista mesadièra la vila de Montpelhièr comunicava en occitan.

Séverine Bonnin, cantaira

Séverine Bonnin, cantaira, Fuòc en Gàbia

Dins son edicion del mes de novembre de 2024, lo jornal de la comuna de Tolosa, À Toulouse presentava la cantaira Séverine Bonnin.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Subre lo festenal de l'universitat Joan Jaurés 'L'Occitan fa punk' de 2022

L'occitan fa punk, Tolosa, 2022

Dins son edicion de novembre de 2022, lo jornal de la comuna de Tolosa, À Toulouse presentava lo festenal L'Occitan fa punk.

Max Roqueta e Dante Alighieri

Dante Alighieri

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.