Florant Mercadier
Detalh de l'afica de l'espectacle 'L'Occitanie pour les nuls'

Del 19 al 22 de febrièr de 2020 al Teatre Le fil à plomb de Tolosa, Florant Mercadier presentava son espectacle L’Occitanie pour les Nuls.

Amb la siá musica, son umor e un bricon de marrida fe, Florant Mercadier conta l'istòria d'Occitània, la pichòta e la granda.

Un conte umoristic per descobrir lo país e los que dempuèi de sègles la fan.

Sabiatz, per exemple, que los trobadors avián inventat lo RAP ? Que l'autor del Se canta èra fòl ? E sustot sabiatz que tot aquò es verai ?

Florant vos explicarà tot aquò pel menut. E, promés ! Tot es vertadièr !

Posant dins las siás raiças occitanas e sos viatges de pel mond Florant Mercadièt inventa pel plaser de totes d'istòrias de l'imatginari matissat e d'un umor irresistible.

Es representat per l'agéncia Sirventés


Tolosa : Aplec de la sardana

Aplec de la sardana

Dins son magazine del mes de mai de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista d'Estel Llansana que presentava l’Aplec de la sardana que s'anava debanar dins la vila.

Musica : entrevista de Guillaume Lopez

Guillaume Lopez

Dins son magazine del mes de novembre de 2019, la vila de Tolosa publicava una entrevista de Guillaume Lopez.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Sus l'òbra de René Girard

Adoration de l’Agneau de Dieu, Van Eyck, 1432

Un tèxt de la revista Aicí e ara numèro 3 (1979).

Sus la Cançon de Santa Fe

Letrina Cançon de Santa Fe

Un article de la revista La Cigalo Narbouneso (abril de 1927, pagina 49). Autor : P. Albarel. L'ortografia del tèxt es estada corregida.