Capsule HTT
Prototip de la capsula d'HyperloopTT

Lo dimars 26 de genièr de 2021 Hyperloop Transportation Technologies (HTT) anoncièt que tabalhariá amb la societat Icomera per far comunicar las siás capsulas.

Icomera es un especialiste de la conectivitat internet sens fials embarcada pel transpòrt.

La societat desplegarà sa tecnologia dicha TraXside™, un malhum d'antenas e de fibras, que permetrà las comunicacions dels iperlops en desplacament amb las infrastructuras fixas al sòl.

Precedentament Hyperloop Transportation Technologies, que las siás installacions sul continent europèu son basadas a Francazal a Tolosa, comuniquèt sus d'autres partenariats. Trabalharà notadament amb Ferrovial, Hitachi Rail, and Altran.


Espaci : programa Susie d'ArianeGroup

Susie d'ArianeGroup

En setembre de 2022 ArianGroup desvelèt Susie.

Los primièrs images del telescòpi James Webb son estats difusats

SMAC 0723, James Webb telescòpi, 2022

Al la debuta del mes de julhet de 2022 foguèron desveladas las primièras fotografias obtengudas mercés al telescòpi espacial James Webb (JWST).

País de cocanha

pastel

Un article de la revista del consèlh regional d'Occitània de decembre de 2018 e genièr de 2019.

Robèrt Lafont : Laus de Provença (2007)

Nimes

Dicha de Robèrt Lafont a l'ocasion de la remesa del Grand prèmi literari de Provença en 2007.

ESA : la mission en direccion de Vènus es en preparacion

Mission EnVision

En 2021 l'Agéncia Espaciala Europèa (ESA) decidiguèt de preparar una mission scientifica en direccion de la planeta Vènus. Aurà per nom EnVision.

Automobila : lo novèl Scenic de Renault es electric

Lo Scenic E-Tech, produsit dempuèi 2024

Lo constructor d'automobila Renault desvelèt a la fin de 2023 sos projèctes pel Scenic.

França, Alemanha e Espanha signan un acòrd per finançar lo programa SCAF

SCAF

Lo diluns 30 d'agost de 2021, França, Alemanha e Espanha an signat un acòrd intergovernamental per assegurar lo desvolopament del programa SCAF.

Automobila : la veitura mai venduda en Euròpa en 2023 es electrica

Tesla Model Y

S'acaba lo temps ont los veïculs a propulsion termica èran la nòrma. Segon lo mèdia Automotive News Europe, en 2023 es la Tesla Model Y que seriá estada la mai venduda en Euròpa abans la Dacia Sandero.